Projektadministratör med ekonomiinriktning!

Projektadministratör med ekonomiinriktning!

Arbetsbeskrivning

Har du ett intresse för ekonomi och vill jobba med administration? Vi söker dig som är driven, strukturerad samt har ett öga för detaljer och vill bli en del av Åsbergs Rör i Sundsvall! Skicka in din ansök redan idag då behovet är omgående och vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Åsbergs rör som är en del av Bravidakoncernen är specialiserade på rörsystem inom papper- och massaindustrin samt vattenkraftindustrin där dom arbetar mot stora kunder såsom SCA, Mitt Sverige Vatten, Valmet och Vattenfall. Du kommer att arbeta från deras kontor i Bydalen där gruppen i dagsläget består av 5 personer. Din främsta uppgift kommer att vara att stötta verksamheten, både kopplat till ekonomistyrning och administration i deras olika projekt där du rapporterar direkt till avdelningschefen.

Du erbjuds
- Ett långsiktigt konsultuppdrag med goda möjlighet till överrekrytering av vår kund om alla parter nöjda med samarbetet
- En dedikerad konsultchef från Academic Work som kommer att stödja och coacha dig i din framtida karriär
- Bli en del av ett familjärt team med högt i tak och med många bollar i luften

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Genomföra löpande ekonomiska analyser och rapporter
* Hantera leverantörfakturor och bevaka betalningstider
* Assistera projektledare med projektuppföljning och bokningar av resor
* Regelbunden kontakt med chefer, leverantörer och beställare


VI SÖKER DIG SOM
- Har några års erfarenhet från en administrativ roll där du har hanterat ekonomifrågor såsom fakturor, budget etc.
- Goda kunskaper i excel och övriga office-verktyg
- Talar obehindrat i svenska samt har goda kunskaper i engelska
- Har B-körkort
Det är meriterande om du har
- En eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Erfarenhet av Agresso, Agda eller Handyman

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Flexibel
- Noggrann

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 maj 2024
  • Ansök senast: 15 juni 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


21 november 2024