Projektadministratör med fokus på projektredovisning

Arbetsbeskrivning

Om verksamheten

Infrateks kärnvärden formar kulturen och definierar karaktären av vårt företag.
De vägleder hur vi uppför oss och fattar beslut. Dessa tre enkla kärnvärden definierar vårt samspel med våra kollegor och kunder.

På Infratek får du vara en del i ett engagerat team där arbetsglädje genomsyrar vardagen. Vi har respekt, ett gott sinne för humor och uppmuntrar varandra. Våra medarbetare ska inspireras att nå våra gemensamma mål och att utveckla det unika. Som anställd på Infratek erbjuder vi förmåner såsom friskvårdsbidrag, rikslunchkortet och arbetstidsförkortning.


Arbetsbeskrivning

Infratek söker en driven projektadministratör som vill jobba med ekonomi och projektredovisning på vår etablering i Järfälla. Som projektadministratör kommer du att stötta produktionsledningen med administration, redovisning och uppföljning. Dina arbetsdagar kommer att vara fartfyllda och utvecklande för rätt person.

Huvudsakliga arbetsuppgifter kan innefatta bland annat:

- Arbetsorderhantering
- Uppföljning av ärenden
- Avtalsuppföljning
- Prognosuppföljning
- Hantera leverantörsfakturor
- Övrig stöttning av produktion



Vem är du?

För att du ska trivas så bra som möjligt på Infratek se vi att du är en självständig och drivande person som tar egna initiativ. Du har lätt för att kommunicera med din omgivning och gillar att skapa goda relationer med personer i din omgivning. Du trivs i en fartfylld vardag med skiftande prioriteringar och alltjämt nya utmaningar.

Kvalifikationer

Vi ser att du har en examen i ekonomi och ca ett års arbetslivserfarenhet men vi ser mycket till personlig lämplighet och driv.
Erfarenhet utav att arbeta med IFS och Keynet är även meriterande då administrationen kommer ske i dessa system.



Du erbjuds

Du erbjuds ett intressant och utvecklande arbete.
Tjänsten ingår i Jureks uthyrningsverksamhet och tjänsten förvänts satrta omgående och löpa på 6 månader. Därefter finns det stor chans till överrektytering till kunden.
Urvalsprocessen att ske fortlöpande. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Nina Grundström på nina.grundstrom@jurek.se
Ansök via webben: www.jurek.se

Start:

Omgående

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson

Thomas Eklöf

Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki

Malin Alexandersson

Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström

Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 8 juli 2016

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


27 november 2024

Redovisningsassistent / Redovisningskonsult

Redovisningsassistent / Redovisningskonsult

24 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

20 november 2024

20 november 2024