Projektadministratör med god kunskap av projektportaler, Stockholm / Göt...

Projektadministratör med god kunskap av projektportaler, Stockholm / Göt...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm / Göteborg
- Uppdragslängd: Ca. 1 år & 4 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker nu en Projektadministratör med god kunskap av projektportaler. Uppdraget består av administration och koordinering av kundens projekt. I din roll som administratör ska du skapa ett effektivt informationsflöde i projektet.

Arbetsuppgifter:

- Handlägger digital samarbetsyta.
- Tillser att projektörer lägger in ritningar i projektplats enligt tidplan.
- Följer upp och administrerar process anpassa fastighet i samarbete med projektingenjör.
- Handlägger tillträdesansökningar och systembehörigheter.
- Stödja projektet i miljöstyrning exempelvis hantering av byggvarubedömning
- Stödja projektet i ekonimistyrning exempelvis fakturahantering.
- Skapar rutiner för projektet och dokumentflöden.
- Tillser att dokument diareföres enligt diareföringsplan


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Minst 3-årigt gymnasium
- Minst 3 års erfarenhet av dokumenthantering och administration inom projekt.
- God datorvana och goda kunskaper inom MS Office paketet.
- God kunskap av administration av projektportaler


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Erfarenhet av administrativa system såsom Arthur, W3D3 och Sharepoint.
- Erfarenhet av att skapa och vidmakthålla administrativa rutiner i projekt.


Önskemål om personliga egenskaper:

- Strukturerad
- Självgående


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2022
  • Ansök senast: 14 april 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


7 oktober 2024

7 oktober 2024