OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Kunden söker en projektadministratör med intresse för marknadsföring.
Arbetsuppgifter:
- Att medverka i interna projekt och på eget initiativ leda olika typer av reklam- och etableringsprojekt av reklam.
- Att löpande ha kontakt med kundens medarbetare inom olika avdelningar som berörs av reklamförvaltningens reklamaffär och avtalsuppfyllnad.
- Att delta i och dokumentera olika möten med kundens reklamentreprenörer och medarbetare inom kundens olika avdelningar.
- Att löpande följa upp kundens olika reklamprojekt och ta ansvar för att projekten löper enligt plan.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Eftergymnasial utbildning, produktionsledare, projektledare t ex RMI-Berghs, IHM.
- Minst 2 års erfarenhet av att ha arbetet som projektledare, produktionsledare, projektledarassisten, projektkoordinator.
- Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av MS office I arbetet.
- Kommunicera på svenska I tal och skrift
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet av researcharbeten inom kommun, region eller statlig verksamhet, minst 1 projekt/uppdrag.
- Minst 1 uppdrag/projekt inom Transitmedia
- Minst 1 års dokumenterad erfarenhet av att arbetat inom marknadsföring, reklam eller media.
Önskemål om personliga egenskaper:
Personliga egenskaper som mål och resultatorienterad, driven, oganisatorisk, strukturerad, noggrann, administrativ stjärna, positiv inställning, stresstålig, införståd i att arbete infattar enkla till svårare arbetsuppgifter. Gillar när det är högt tempo. Högt till tak miljö. Att arbeta i en grupptillhörighet.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström