OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en koordinerande roll där administration och samordning av vår kunds funktioner är en stor del av arbetet? Trivs du i en arbetsmiljö där det hela tiden händer något?
Sök denna spännande tjänst redan idag eller tipsa en vän!
Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos vår kund kommer du jobba i en fartfylld miljö med varierande uppgifter. I rollen ingår att hjälpa projektledarna med teknisk dokumentation, projektadministration, receptionsarbete och en del ekonomi samt personaladministration. Du kommer hantera resebokningar, skriva en del protokoll organisera lager och kontor samt kommunicera ut i våra sociala medier.
I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga uppgifter vara:
- Projektadministration
- Ekonomi/personaladministration
- Kontors och lageransvar
- Reception/växel
- Kommunikatör i sociala medier
Om företaget
Vår kund verkar inom elektronik- och ventilationsbranschen och har kontor i Linköping och Norrköping. Vår kund genomsyras av ett miljö- och energitänk och arbetar mycket med försäljning av solceller.
I dagsläget är det 65 anställda, varav 10 sitter på tjänstemannasidan och 55 arbetar som elektriker, fibertekniker och säkerhetstekniker. Vår kund är ett familjärt företag som prioriterar att alla ska ha roligt och trivas på arbetsplatsen.
Din profil
Skallkrav:
- Kunskap/utbildning inom verksamhetssystem (administration)
- B-körkort
- Svenska i tal & skrift
- Grundkunskap i engelska
- Kunskap inom Office-paketet (Word & Excel)
Meriterande:
- Kunskap/utbildning inom ekonomi
- Erfarenhet inom logistik
Vi söker dig som är strukturerad, fokuserad och har förmågan att kunna prioritera dina arbetsuppgifter. Som person som har du rätt inställning, mentalitet och är hungrig på att lära dig nya saker dagligen.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående
Placering: Linköping och Norrköping
Omfattning: Deltid om 80% med ambition att gå upp till 100%
Lön: Enligt ök.
Sök denna spännande tjänst redan idag! Urval sker löpande...
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996