Projektadministratör Nederländska Ambassaden

Projektadministratör Nederländska Ambassaden

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu efter en projekt administratör till Nederländska ambassaden. Är du en noggrann och lösningsorienterad person som vill ta nästa kliv i en utvecklande koordinatorroll? Vill du arbeta i en meningsfull roll med viktiga frågor i en högpresterande miljö? Passa på att söka tjänsten redan idag! 


Omfattning: Heltid, 38 timmars arbetsvecka. Start 2023-01-09 med uppdragslängd tom 2023-07-09 

Du välkomnas till en trevlig arbetsplats med härliga kollegor på Götgatan i centrala Stockholm. Som projektadministratör för Nederländska ambassaden kommer du arbeta självständigt och rapportera till Deputy head of mission. Under Sveriges EU-ordförandeskap under våren 2023 kommer du att vara en nyckelperson, du kommer att vara ansvarig för planering och logistik kring inkommande delegationer med högt uppsatta tjänstemän från Nederländerna som deltar vid EU-möten. I rollen förväntas du att ha ett proaktivt förhållningsätt och kunna leda och organisera möten och uppdrag primärt kopplat till förberedelserna inför ordförandeskapet i Sverige. Detta innebär att du bland annat kommer att agera kontaktperson mot leverantörer, resebolag, myndigheter och andra högt uppsatta personer internationellt. Du förväntas även bidra med tips så att besökarna kan navigera sig runt i Stockholm för att kunna maximera servicen och deras vistelse i Stockholm.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden


Ansvara för att planera och boka resor och hotell inför totalt  11 möten som kommer att äga rum i Stockholm under våren 2023.
Vara kontaktperson mot leverantör, resebolag och myndigheter
Behjälplig och bidra till en god vistelse för gästerna i Stockholm




Kvalifikationer
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För den här tjänsten söker vi dig som har lätt för att kommunicera, organisera och arbeta proaktivt. Visst är du prestigelös och lyhörd inför de krav och förväntningar som ställs på dig och kan genomföra ett arbete av hög kvalitet utifrån det? Vidare ser vi gärna att du är självgående och har en god förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Är du dessutom positiv och framåt som person med hög integritet kommer du bli en uppskattad kollega.


Flytande i engelska (tal och skrift)
Akademisk examen (till exempel statsvetenskap)
Minst 5 års arbetslivserfarenhet av liknande roll

Det är meriterande om du har lokal kännedom om Stockholm. Det är även meriterande om du talar Holländska (ej ett KRAV)



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 december 2022
  • Ansök senast: 29 december 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

20 december 2024

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

18 december 2024

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

19 december 2024