Projektadministratör  på bygglogistikföretag

Projektadministratör på bygglogistikföretag

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en projektadministratör till ett av våra bygglogistik projekt i Stockholm. Du kommer både vara en del av vår kunds platsorganisation på projektet samtidigt som en stor del av Good Folks verksamhet gällande administration, inköp, ekonomi och kvalitet.
Detta gör det oerhört viktigt att du trivs vid att axla olika roller och arbeta med olika typer av arbetsuppgifter under din arbetsdag.
På projektet så kommer du att vara första kontakt för personer som ska in på byggområdet och är därav av stor vikt att du har en vänlig, serviceinriktad och tolerant personlighet.
För Good Folks verksamhet så skall du vara ett stöd för verksamheten vi driver på de olika projekten genom att assistera våra projektansvariga och arbetsledare. Detta sätter krav på att du ska våga ta eget ansvar för att och fullfölja och även följa upp ditt och dina kollegors arbete.

Arbetsuppgifter omfattas av men begränsas ej till
Inskrivning av personer till projektet
Administrering av parkering
Ansvar över etableringsytor för yrkesarbetare
Svara på samtal från byggtransporter och öppna grindar via system
Gå arbetsmiljö ronder på byggområdet
Stötta Kvalitets och miljöansvarig på plats
Ansvara över kontorsmiljön, allmän ordning
Inköp och beställning av kontorsmaterial och fika
Sammanställning av fakturaunderlag för våra yrkesarbetare


Din profil

Kompetenskrav:
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som i skrift
God systemvana (ex Office-paketet)
Gymnasiekompetens


Vi ser gärna också att du är:
Driven, engagerad och proaktiv
Organiserad
Utvecklingsorienterad
Lösningsorienterad
Strukturerad
Självgående



Det är meriterande om du har
Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Efter gymnasialutbildning



Det vi lägger tyngd på
I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och egenskaper. Som person ser vi att du är handlingskraftig, strukturerad och framåt. Vidare trivs du med att arbeta i högt tempo och att ha många bollar i luften samtidigt. Du är lösningsorienterad och duktig på att prioritera.

Du erbjuds
Möjligheten att komma in i ett roligt och framgångsrikt företag där en spännande resa med stora möjligheter att utvecklas tillsammans står i fokus
Varierande arbetsuppgifter
Engagerade och roliga kollegor som stöttar och bidrar
Utvecklingspotential i form av utbildning, arbetsuppgifter mm.
Kollektivavtal
Fördelaktiga förmåner, såsom friskvård, SL-kort mm.

Omfattning
Projektanställning om 1 år med möjlighet till förläggning.
Arbetstiden är måndag-fredag kl. 06:30-15:30
Tjänsteställe i Solna


Vid frågor maila till jobb@goodfolks.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Good Folks Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2022
  • Ansök senast: 27 april 2022

Postadress

Ursviks Allé 33
Sundbyberg, 17464

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024