Projektadministratör på bygglogistikföretag

Projektadministratör på bygglogistikföretag

Arbetsbeskrivning

Tjänsten

Vi söker nu en projekt administratör till ett av våra bygglogistik projekt i Stockholm. Du kommer både vara en del av vår kunds platsorganisation på projektet samtidigt som en stor del av Good Folks verksamhet gällande administration, inköp, ekonomi och kvalitet.

Detta gör det oerhört viktigt att du trivs vid att axla olika roller och arbeta med olika typer av arbetsuppgifter under din arbetsdag.

På projektet så kommer du att vara första kontakt för personer som ska in på byggområdet och är därav av stor vikt att du har en vänlig, serviceinriktad och tolerant personlighet.

För Good Folks verksamhet så skall du vara ett stöd för verksamheten vi driver på de olika projekten genom att assistera våra projektansvariga och arbetsledare. Detta sätter krav på att du ska våga ta eget ansvar för att fullfölja och även följa upp ditt och dina kollegors arbete.

Arbetsuppgifter omfattas av men begränsas ej till

• Inskrivning av personer till projektet
• Administrering av parkering
• Ansvar över etableringsytor för yrkesarbetare
• Svara på samtal från byggtransporter och öppna grindar via system
• Gå arbetsmiljö ronder på byggområdet
• Stötta Kvalitets och miljöansvarig på plats
• Ansvara över kontorsmiljön, allmän ordning
• Inköp och beställning av kontorsmaterial och fika
• Sammanställning av fakturaunderlag för våra yrkesarbetare

Kompetenskrav:

• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som i skrift
• God systemvana (ex Office-paketet)
• Gymnasiekompetens

Vi ser gärna också att du är:

• Driven, engagerad och proaktiv
• Organiserad
• Utvecklingsorienterad
• Lösningsorienterad
• Strukturerad
• Självgående

Det är meriterande om du har

• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Efter gymnasialutbildning

Det vi lägger tyngd på

I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och egenskaper. Som person ser vi att du är handlingskraftig, strukturerad och framåt. Vidare trivs du med att arbeta i högt tempo och att ha många bollar i luften samtidigt. Du är lösningsorienterad och duktig på att prioritera.

Du erbjuds

• Möjligheten att komma in i ett roligt och framgångsrikt företag där en spännande resa med stora möjligheter att utvecklas tillsammans står i fokus
• Varierande arbetsuppgifter
• Engagerade och roliga kollegor som stöttar och bidrar
• Utvecklingspotential i form av utbildning, arbetsuppgifter mm.
• Kollektivavtal
• Fördelaktiga förmåner, såsom friskvård, SL-kort mm.

Omfattning

• Projektanställning om 1 år med möjlighet till förläggning.
• Arbetstiden är måndag-fredag kl. 06:30-15:30

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Good Folks Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 oktober 2023
  • Ansök senast: 9 november 2023

Postadress

Ursviks Allé 33
Sundbyberg, 17464

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024