Projektadministratör på deltid till Protan Entreprenad AB

Projektadministratör på deltid till Protan Entreprenad AB

Arbetsbeskrivning

Ända sedan vi etablerades i Karlstad 1987 har vi täckt, renoverat och underhållit den femte fasaden på toppen av otaliga byggnader i hela Värmland med omnejd. Vi är en del av Protan-koncernen som är en av de största takläggarverksamheterna i Norden. Protan Entreprenad i Karlstad har 26 anställda och vi har även en underavdelning i Örebro med 11 anställda.

Vi söker nu en Projektadministratör på 50% till Protan Entreprenad AB i Karlstad. Uppdraget är ett konsultuppdrag, du blir anställd av Poolia och uthyrd på uppdrag hos Protan Entreprenad AB. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag.

Om tjänsten
Som projektadministratör kommer du att få ta del av en varierande vardag, där du avlastar avdelningschef samt projektledare med diverse administrativa uppgifter.

Då rollen är bred kommer du att få möjlighet att göra många olika typer av arbetsuppgifter. Du kommer att få en introduktionsutbildning under dina första dagar.

Som projekadministratör kommer du att arbeta med bland annat:
• ta fram underlag inför fakturering
• beställa arbetskläder och div.material
• KMA-administration
• fakturahantering
• skapa projektrutiner
• bemanningsschema
• hantera lagersaldo

Start: 1/11 eller enligt överenskommelse
Omfattning: Deltid 50%
Arbetstid: Dagtid. Arbetstider kan variera från vecka till vecka.

Vem är du?
För att passa i den här rollen har du gärna några års erfarenhet från liknande arbete och har du en relevant högskoleutbildning är det meriterande. Det krävs att du har god dator- och systemvana, detta då dator och telefon kommer att vara dina främsta arbetsredskap.

Som person ser vi att du är strukturerad, serviceinriktad, noggrann, självgående och flexibel. Att du även har en god kommunikations- och samarbetsförmåga är dessutom avgörande för att lyckas och trivas i rollen.

Urval och intervjuer sker löpande, välkommen in med din ansökan redan idag.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024