Projektadministratör på halvtid till långsiktig tjänst i Solna

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Vårt trevliga kundföretag sitter i lokaler i Solna och är verksamma inom kollektivtrafik och infrastruktur

Tjänsten
I tjänsten som Projektadministratör hos vår kund kommer du ansvara för administrationen i projektet vilket bland annat innefattar:

• Protokollföra mötesanteckningar samt boka mötesrum
• Dokumenthantering samt hålla projektets dokumenthanteringsplan uppdaterad
• Diarieföra handlingar samt vara behjälplig vid begäran om offentliga handlingar från extern part
• I samråd med program- och projektledare, säkerställa korrekt dokumenthantering utifrån projektets dokumenthanteringsplan
• Fakturahantering

Tjänsten gäller ett konsultuppdrag på halvtid (50%) där du anställs av Placera Personal och arbetar som konsult hos vår kund. Start i augusti och fram till februari 2021.

Kvalifikationer
Följande kvalifikationer ser vi som lämpliga för tjänsten som Projektadministratör:

• Minst 5 års erfarenhet av administrativt arbete
• Tidigare erfarenhet av att arbeta i projektform
• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet av Projectplace samt goda kunskaper i MS Office
• Erfarenhet av Agresso ser vi som meriterande

Personligt
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en lösningsorienterad person som har en öppen attityd och har lätt för att kommunicera med olika kontaktytor. Du har ett strukturerat arbetssätt och förmåga att prioritera samt hantera olika arbetsuppgifter parallellt. Vidare har du en god samarbetsförmåga, är självgående och tar initiativ för att hitta alternativa lösningar.

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 8 juni 2018

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Teknisk adminstratör

Teknisk adminstratör

4 november 2024

Receptionist till PwC Malmö

Receptionist till PwC Malmö

30 oktober 2024

Tentamensvärdar, timavlönad

Tentamensvärdar, timavlönad

4 november 2024