OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av administration och redo för nya utmaningar? Välkommen med din ansökan.
Om uppdraget
Vi söker en projektadministratör till kund på heltid som beräknas starta i omgående i september. Programmet består för närvarande utav tre stora projekt som kommer att löpa parallellt under många år och där man kommer att behöva administrativt stöd på bästa sätt. Placeringsort: Malmö.
Dina arbetsuppgifter
Projektadministratören koordinerar och hjälper projektledaren med administration i projektet samt ansvarar för dokumentation.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Informationshantering för projekteringsuppdrag
- Informationshantering
- Förberedelse av presentationer (PowerPoint)
- Vara behjälplig med att ta fram dokument i verksamhetssystemet
- Uppföljning av actions från interna styrdokument (Primavera, NS mötesprotokoll,
åtgärdsprogram i riskregister etc)
- Stöd till Funktion Teknik
- Kalla till möten, skriva mötesanteckningar och andra administrativa uppgifter vid behov
Dina kvalifikationer
Som person behöver du vara strukturerad och stimuleras av att ha många olika arbetsuppgifter.
Krav för tjänsten:
- Minst 5 års bakgrund inom administration, gärna i projektform i konsult-/
teknikbranschen.
- Eftergymnasial utbildning inom administration, ekonomi eller likvärdig utbildning.
- Erfarenhet av dokumenthanteringssystem
- Goda kunskaper i MS Office-paketet
- Talar och skriver obehindrat på svenska
- Goda kunskaper i engelska (tal och skrift)
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare: ydalia.mendoza@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson