Projektadministratör sökes till myndighet inom utbildningssektorn

Arbetsbeskrivning

Trivs du med administration och att vara spindeln i nätet? Vår kund på Kungsholmen i Stockholm söker nu dig som vill bli deras nya projektadministratör.

Om uppdraget:

Hos vår kund som är verksam inom utbildningssektorn kommer du att arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter som innefattar mycket interaktion med andra på myndigheten. Tjänsten avser ett konsultuppdrag på heltid med arbetstiderna mån-fre 08.00.16.40. Uppdragsstart är beräknad till 2019-02-18 och uppdraget kommer inledningsvis pågå till och med 2019-07-31, med chans till förlängning.

Dina arbetsuppgifter:

Som projektadministratör hos vår kund kommer du bland annat att sköta administrativa rutiner, delta i planeringen och genomförandet av utbildningsinsatser, nätverksmöten och konferenser, samt planera och delta vid möten, vilket kan innebära att ansvara för kallelser, anteckningar och annan dokumentation med mera. Du kommer arbeta utifrån fastlagda rutiner och vara ett operativt stöd för verksamheten. I samarbete med ekonomicontroller kommer du följa upp budget och ha avstämningar med projektledarna. Därtill ingår att formulera brev och protokoll med mera, samt ansvara för projektdokumenthantering och diarieföring. Du förväntas fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ, samt delta vid projektplanering och uppföljning av projekt.

Dina kvalifikationer:

- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Erfarenhet av administration i större projekt
- Tidigare erfarenhet från arbete på myndighet är meriterande

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.


Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid med chans till förlängning
  • Publicerat: 16 januari 2019

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administrativ assistent

Administrativ assistent

14 november 2024

Administratör sökes till kund i Borås

Administratör sökes till kund i Borås

14 november 2024

Administratör till Förskoleförvaltningen

Administratör till Förskoleförvaltningen

14 november 2024