OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en resurskonsult som projektadministratör till Avdelning Västlänken, ditt uppdrag blir främst att stödja projekt Haga i alla förekommande arbetsuppgifter så att de genomförs och dokumenteras. Arbete i övriga projekt inom avdelningen Västlänken kan dock förekomma (Centralen, Kvarnberget, Korsvägen, BEST, projekt Olskroken, Lärje och Pilekrogen).
Om tjänsten
Projektadministratörens övergripande uppgifter är att tillsammans med ytterligare en projektadministratör biträda och stödja projektledaren i att hantera hela projektets administrativa verksamhet.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
· Hantera fakturor (bokföring) i systemet CDI
· Planera och boka konferenser, aktiviteter och program
· Stödja i diarieföring och arkivering
· Säkerställa att administrativa rutiner i ledningssystemet följs samt bidra till att utveckla den administrativa hanteringen i projekten
· Administrera och skriva minnesanteckningar/protokoll vid projektets möten
· Koordinera behörighetsansökningar till vår kunds system/program
· Hantera bemyndiganderedovisning i systemet BMR
· Följa upp avtal inför att optioner utlöses i Proceedo
· Kontorsansvarig, beställningar till kontoret
· Hantera och koordinera upprättande av SUA avtal, registerkontroller samt anmälan till säkerhetsutbildning
Det kan även förekomma andra arbetsuppgifter.
Om dig
Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt.
Kvalifikationer:
· Mycket god kunskap i engelska
· Minst 5 års erfarenhet av att ha arbetat som projektadminstratör/projektingenjör
· Minst två års erfarenhet av att upprätta minnesanteckningar/protokoll
· Minst ett års erfarenhet av att lära ut och implementera administrativa rutiner
· Har erfarenhet från arbete i dokumenthanteringssystemen SharePoint (eller motsvarande)
· Högskoleutbildning inom stadsförvaltning alternativt likvärdig utbildning och erfarenhet.
Tjänsten är en konsultanställning på heltid fram till och med 31 december 2023. Arbetet avser dagtid mellan kl.8-17 (alternativt 7-16). Kunden tillhandahåller en dator samt en arbetsplats på berört platskontor i Göteborg. Samtliga kvalifikationer måste uppnås för att jag ska gå vidare i rekryteringsprocessen.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Administratör, Administrator, Kontorist, Koordinator, Coordinator, projekt, Göteborg, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147