OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du tillhöra vårt A-team?
Vill du arbeta i en verksamhet som präglas av tillväxt och framtidstro? Då har vi ett bra erbjudande till dig!
Nu söker vi en serviceinriktad och handlingskraftig projektadministratör till Region Öst. Du ingår i vårt regionala team med projektadministratörer med särskilt ansvar för våra filialer i Örebro, Lindesberg och Borlänge. I huvudsak kommer du att vara filialchefens och projektledarnas högra hand och ansvara för projektens och filialens löpande administration. I denna roll blir du en nyckelperson där du får arbeta administrativt och i projektform för att skapa bästa möjliga lösningar utifrån varje kunds specifika önskemål och behov. Du ansvarar för administrationen på filialen såsom fakturering, hantering av serviceavtal, uppföljning av tidrapportering, och förfallna fakturor, viss kundkontakt, kontakt med leverantörer. Även vissa mer allmänna administrativa uppgifter förekommer såsom att koordinera och boka utbildningar, samordna och strukturera möten. Du kommer även ha en viktig roll i vårt kontinuerliga utvecklingsarbete på filialen och regionen.
Din profil
Gymnasiekompetens
Eftergymnasial ekonomisk utbildning alternativt administrativ utbildning inom projektverksamhet är meriterande
Grundläggande kunskaper i ekonomi och projektstyrning
Erfarenhet från liknande roller
God datorvana
Goda kunskaper i Microsoft Office och framförallt i Excel
Du uttrycker dig väl i tal och skrift på Svenska
Körkort B, då resor inom Regionen förekommer.
Det är även meriterande med erfarenhet av administrativa IT-stödför fakturahantering och projektplanering etc. Vi använder Microsoft Dynamics NAV Affärssystem.
Den här tjänsten passar dig som är självständig, strukturerad, handlingskraftig och idérik! Du har hög serviceförmåga, är hjälpsam, tar initiativ och ser förbättringsmöjligheter i ett snabbt växande företag samt har en känsla för ordning och detaljer. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera och trivs i en roll med många kontakter. Dessutom är du noggrann och har en mycket god prioriteringsförmåga vilket är viktigt i ditt dagliga arbete.
Vi på Assemblin tycker det är viktigt att ha kul på jobbet, vi förutsätter att du håller med oss!
Vi erbjuder
Ett tryggt och etablerat företagsvarumärke.
Goda utvecklingsmöjligheter.
Självständigt arbete.
Spännande marknad.
Tillhörighet i en bred och konkurrenskraftig koncern.
Du får även jobba på en öppen och givande arbetsplats med spännande och utmanande arbetsuppgifter och extremt trevliga kollegor om du frågar oss.
Anställning
Tillsvidareanställning heltid med placering i Örebro.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Per Eklund, Controller: per.eklund@assemblin.sealternativt Malin Landstedt, HR Specialist: Malin.Landstedt@assemblin.se.
Varmt välkommen med din ansökan senast den 7/8!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lars Hellberg
010-4724789
Joakim Karlsson
Jessika Walker
090-200 30 07
Andreas Markl
010-4724509
Maria M Algotsson
+46 10 472 40 35
Daniel Kiläng
010-472 51 13
Linda Hägglund
095015658
Jonas Torpman
Bengt-Arne Sjöberg
0104491251
Bengt-Arne Sjöberg
010-4491251