OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Här är chansen för dig som har intresse för byggbranschen att få ta plats på första parkett. Jobbet som projektadministratör är varierande, lärorikt och kräver god struktur. Jobbet projektadministratör ger dig ett tätt samarbete med dina kollegor och innebär en fantastisk chans att utveckla din yrkesidentitet – och samtidigt ha väldigt kul på vägen. Låter det här rätt för dig? Vänta inte med din ansökan!
OM FÖRETAGET
Bravida ger fastigheter liv – dygnet runt, året om. Det gör de med hjälp av 11 000 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som installerar och underhåller funktioner för elektricitet, värme och kyla, vatten, sprinkler, ventilation, kraft och säkerhet. Sådant som bara ska fungera.
I denna roll tillhör man El-Installation i Göteborg och en avdelning på ca 50 medarbetare.
OM ROLLEN
I den här rollen kommer du vara med och avlasta projektledarna i ett antal stora projekt. Det är en bred roll som kommer ge dig stor inblick i hur det är att driva projekt inom byggbranschen. Mycket av arbetet kommer vara beläget på projektkontoren ute på de stora byggena.
I rollen kommer man att arbeta med inköp, sammanställning av information och dokumentation. Mer specifikt kommer dina arbetsuppgifter i första hand vara att organisera och administrera inkommande och utgående dokument och ta fram underlag för ekonomiska avstämningar samt rapportering så god dator- och systemvana är av stor vikt.
Exempel på arbetsuppgifter:
•Sammanställa rapporter till byggentreprenör
•Rapportera egenkontroller
•Beställningar
•Dokumentationshantering
•Byggvarubedömning
•Mängdning
DIN PROFIL
Till rollen som Projektadministratör söker vi framförallt dig som är en engagerad och positiv person som motiveras av möjligheten att utvecklas och att ha varierande arbetsuppgifter. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett plus om du har erfarenhet av liknande arbete tidigare men det här är inget krav. Utöver det är det en stor fördel om du har god vana av olika IT-system.
Skallkrav
•Relevant utbildning (ex. El/Bygg (Gymnasium), KMA/Projektledning/Administration (Eftergymnasial)
•Vana av olika IT-system
•Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande med kunskaper inom
•B-Körkort
•Erfarenhet från byggbranschen
•Erfarenhet från Elbranschen
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Startdatum: Flexibel
Placeringsort: Göteborg
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: 100%
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996