OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning Är du en person som högt värdesätter struktur och noggrannhet? Har du även erfarenhet av administrativt arbete inom större anläggningsprojekt? Perido söker en person till en statlig myndighet med placering i centrala Göteborg. I tjänsten som Projektadministratör kommer du att ansvara för projektkontoret och rapportera till projektledaren. Du kommer att utföra alla förekommande kontorsuppgifter. Till detta hör bland annat; handlägga fakturor, sköta handläggning av in- och utgående dokument, sköta dokumenthantering, skriva protokoll. Kravprofil - Högskoleutbildning - Erfarenhet från liknande uppdrag i större anläggningsprojekt - Goda datorkunskaper i MS Office och MS Project - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Som person är du mycket strukturerad och noggrann, med god förmåga att organisera. Vidare är du en person med god samarbetsförmåga och som trivs i en miljö där du får arbeta och umgås nära andra människor.