Projektadministratör till energisektorn, Stockholm

Projektadministratör till energisektorn, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: ca. 64 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Uppdragsstart: Enl. ök.
- Omfattning: 80-100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Arbetsuppgifter:

- Administrera, hålla ordning och dokumentera genom projektens livscykel (planering, projektering, upphandling, bygg och slutfas)
- Informationshantering
- Diarieföring i systemet W3D3
- Möteshantering (förbereda presentationer, kalla deltagare, föra protokoll)
- Driva och ansvara för projektets dokumentationsflöden internt och externt (samarbetspartners, leverantörer, entreprenör m.fl.)
- Ekonomiadministration tex. kontera fakturor
- Hantera behörigheter i projektens system och verktyg


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Gymnasieutbildning (alternativt motsvarande utbildning eller arbetslivserfarenhet)
- Körkort (B-behörighet)
- Minst 5 års relevant arbetslivserfarenhet inom projektadministration inom infrastruktur/samhällsbyggnad, industri/anläggning eller motsvarande
- Minst 5 års erfarenhet att kommunicera med interna och externa kontaktytor som t.ex. beställare, intressenter, kunder m.fl.
- Behärskar flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Minst 5 års erfarenhet av PC, arbeta i Office paketet (Excel, Power Point, Word)


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- 2 års erfarenhet av ekonomiadministration/redovisning
- 1 års erfarenhet av diarieföring
- 2 års erfarenhet av hantering av dokumentationsflöden mellan beställare och leverantör


Annat

Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju. Kunden förbehåller sig rätten att kontakta egna relevanta referenser (än de som leverantören själv angivit) för att säkerställa uppfyllande av krav.

- Arbets- och leveransförmåga
- Administrativ förmåga
- Strukturerad
- Noggrannhet
- Initiativförmåga
- Förhållningssätt
- Samarbetsförmåga
- Flexibilitet
- Kommunikativ förmåga


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2022
  • Ansök senast: 20 juni 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


7 oktober 2024

7 oktober 2024