Projektadministratör till E.ON Energidistribution!

Projektadministratör till E.ON Energidistribution!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara delaktig i att supportera och koordinera projekt? Är du en initiativtagande person som uppskattar att arbeta med breda kontaktytor? I denna roll får du möjligheten att ta stort ansvar i E.ONs projekt i en växande bransch. Sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
E.ON arbetar ständigt för att vara ledande i arbetet för en bättre och mer hållbar miljö. I rollen som projektadministratör erbjuds du möjligheten att aktivt bidra till detta arbeta, genom att koordinera och föra löpande administration över E.ONs projekt. Som projektadministratör blir ditt huvudsakliga ansvar att bistå och stödja E.ONs medarbetare i deras arbete. Tillsammans med dina medarbetare erbjuds du en möjlighet att vara en drivande del av E.ONs framtida projekt och utveckling.
Som projektadministratör kommer du att ingå i ett större team med kollegor som arbetar brett med förvaltning och projekt av E.ONs ledningar och stationer. Ditt team kommer huvudsakligen arbeta med projektering och förvaltning för nya och befintliga anläggningar. De behöver någon som kan avlasta ingenjörer genom att enskilt fokusera på administration och koordinering som tillkommer runt E.ONs projekt.
Du erbjuds
- Ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning
- En fot in på ett företag som vill satsa på dig och din utveckling
- Personlig coachning från din konsultchef på Academic Work likväl som från din närmsta kontaktperson på E.ON

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Projekt- och fakturahantering i SAP
* Administrativ onboarding av utrustning
* Föra löpande protokoll av tekniska möten i projekten
* Dokumentering
* Inventering
* Mötes- och resebokning


VI SÖKER DIG SOM
- Kan kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift - då det dagliga arbetet kommer utföras på svenska
- Har gedigen erfarenhet inom en renodlad administrativ roll
- Har gedigen systemvana och goda kunskaper i MS Office
- Har ett tekniskt intresse

Det är meriterande om du har
- Har god vana i SAP
- Tidigare erfarenhet av projektarbete - gärna i en koordinerande roll

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Problemlösande
- Resultatinriktad
- Självgående

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juni 2023
  • Ansök senast: 12 juli 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024