Projektadministratör till ett av Sveriges största byggföretag!

Projektadministratör till ett av Sveriges största byggföretag!

Arbetsbeskrivning

Är du en erfaren projektadministratör och vill vara en del av ett stort projekt i Stockholm? Då ska du se hit! Tjänsten är ett konsultuppdrag med önskat tillträde i februari men sker enligt överenskommelse och förväntas att pågå till 2025. Tjänsten är inledningsvis på heltid och därefter deltid enligt överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag kl 07.00-16.00. Låter detta som något för dig? Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande!


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Rapporterar till projektchef
• Administrerar och registrerar ID06 och tunneltaggar
• Ansvarar för uppdatering av anhöriglistor för egna medarbetare och UE.
• Ansvarar för att kontaktlistor för kunden och leverantörerna hålls aktuella
• Sköter projektets reception
• Ansvarar för kontorsmaterial
• Driftansvarig för kopieringsmaskiner
• Avrop av kaffe mm för fika, gemensamma aktiviteter och för kontoret
• Administrerar utbildningsregister och yrkesbevis
• Administrerar digital arbetsplats och säkerhetsintroduktion i samråd med arbetsmiljösamordnare
• Ger stöd och support för projektets SharePoint
• Bidrar med interna nyheter, information och uppdateringar på projektets SharePoint
• Administrerar hotellbokningar
• Administrerar hus på Finnberget, nycklar, beläggning etc
• Sammanhållande avseende studiebesök
• Ansvarig för officiellt Powerpoint och annat presentationsmaterial för presentation av projektet
• Administrativt stöd till projektet


Vem är du?
För att passa in i rollen ser vi att du som söker har minst avslutade gymnasiestudier samt tidigare erfarenhet av projektadministration. Du har god systemvana samt hanterar Officepaketet inklusive SharePoint utan svårigheter. Språkligt så har du förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska då båda språken krävs i det dagliga arbetet. Meriterande om du även kan finska. Som person ser vi att du är positiv, noggrann och strukturerad. Vidare är du en självgående person och engagerad i ditt arbete. Samtidigt bör du ha en god kommunikativ förmåga och driver ditt arbete framåt.



Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 januari 2022
  • Ansök senast: 11 februari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024