OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i sex månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Bravura söker för kunds räkning en projektadministratör inom en teknisk inriktning. Företaget är verksamma inom krafthantering och levererar energieffektiva lösningar som hjälper deras kunder att effektivt hantera elektrisk, hydraulisk och mekanisk kraft. Du får mer information om företaget i ett nästa steg.
Arbetsuppgifter:
Som projektadministratör har du en bred och varierad roll där du agerar spindeln i nätet på dedikerat projekt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter att assistera och stötta projektledaren och det lokala serviceteamet i det administrativa arbetet. Konkreta arbetsuppgifter kan exempelvis vara att säkerställa så att processer är tydliga och följs, administrera och logga säkerhetsrutiner, ansvara för säkerhetsutbildningar och rapportera både internt och externt hur arbetet fortlöper och rutiner efterföljs. Vidare ansvarar du även för loggning och administrering kring tidrapporter och säkerställer att de är korrekta och redovisas på rätt sätt.
Du ingår i ett internationellt team där några av dina kollegor arbetar på plats med dig i Gävle och några från ett kontor i Europa. Även kunden som du rapporterar till är av internationell karaktär.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasial utbildning inom tekniskt område, meriterande med eftergymnasial utbildning inom relevant tekniskt område
• Tidigare arbetslivserfarenhet av en koordinerade och administrativ roll, meriterande om det varit inom bygg- eller anläggningsbranschen
• Erfarenhet av att ha jobbat i en internationell miljö är meriterande
• Erfarenhet av att arbeta med personsäkerhet är meriterande
• Du talar och skriver både på svenska och engelska flytande
För att trivas i rollen har du ett strukturerat arbetssätt och trivs i en administrativ roll där du tar ansvar och ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Då rollen innebär många kontaktytor är du serviceinriktad och har du en god kommunikativ förmåga. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Slutligen förstår du vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en bra helhetssyn.
Övrig information:
Start: Januari 2023
Plats: Gävle
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund