OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du arbetat som projektledare, projektassistent, koordinator eller liknande erfarenhet? Är du en god kommunikatör, mål- och resultatorienterad person som tycker om en utvecklande miljö? Vi söker nu en Projektadministratör för konsultuppdrag till förvaltningsorganisation i Stockholm. Uppdraget är på heltid med önskat tillträde 14 mars och sträcker sig fram till 8 mars 2023. Tjänsten är med placering på företagets kontor på Kungsholmen i Stockholm. Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande!
Om tjänsten
Din sektion kommer att vara Sektion Fastighet som ansvarar för att förvalta olika förvaltningsobjekt. Grupp kommersiella avtal & intäkter är del av Sektion Fastighet och är gruppen du kommer att arbeta i. Gruppen, som består av åtta personer, ansvarar för att agera hyresvärd och förvalta och vidareutveckla hyresavtal för bostäder, kommersiella lokaler och reklamavtal. Utöver förvaltningen har gruppen uppdraget ”öka servicetjänster och reklam”. Här behöver gruppen snabbt stärka upp med resurser och du kommer att utgöra en navet i detta delprojekt och bistå gruppen i arbetet. Du kommer att välkomnas till en grupp som arbetar i fartfylld miljö med högt till tak.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
De främsta arbetsuppgifterna blir att bistå gruppens projektledare men även tillsammans med projektledaren aktivt och operativt driva deluppdrag.
Förekommande arbetsuppgifter:
• Genomgång av förstudier, platsbesök för komplettering av underlag till förstudier.
• Uppdatera projektplan, projektmallar och presentationer.
• Löpande kontakt med medarbetare inom olika avdelningar som berörs av intäktsutveckling och avtalsuppfyllnad.
• Delta och dokumentera projektmöten med interna kravställare.
• Medverka och ta fram beställningsunderlag, beställning, förhandling och uppföljning.
• Löpande uppföljning genom dokumentation av projektet samt medverka i budget- och resultatuppföljningen är några av de många uppgifter som omfattas av uppdraget.
• Delta och dokumentera etableringsmöten med potentiella etablerare av kommersiella tjänster.
Vem är du?
Obligatoriska krav:
• Högskoleutbildning med inriktning Ekonomi och/eller Marknadsföring och/eller Eftergymnasial utbildning
• Minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat som projektledare, koordinator eller projektassistent
• Minst 1 års erfarenhet av Microsoft Office i arbetet, främst Excel.
Meriterande:
• Minst 1 projekt/uppdrag erfarenhet som projektledare hos en offentlig myndighet
För att trivas i rollen ska du vara mål och resultatorienterad och framför allt ska du ha ett stort intresse för människor, utveckling och fastigheter med kommersiell verksamhet. Du är en positiv och relationsbyggande person som är engagerad. Vidare är du en god kommunikatör och administratör som är strukturerad, organisatorisk, noggrann och stresstålig.
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson