OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en projektadministratör för uthyrning hos större offentlig verksamhet i centrala Stockholm.
Uppdraget är på heltid under kontorstid och förväntas pågå från början av oktober 2016 till juli 2017. Goda möjligheter till förlängning finns för rätt person.
I din roll som projektadministratör kommer du stödja projektledaren och övriga i projektgruppen med bland annat administrativa frågor, ekonomihantering och resursplanering. I detta ingår bland annat att sköta leveransdokumentationen, projektuppföljningen och utveckla projektplanen. Du kommer också vara ett stöd i arbetet med projektekonomi och vara behjälplig vid skapandet av en ny ekonomisk plan. Vidare kommer du förbereda och dokumentera möten samt diarieföra handlingar inom projektet.
Din profil
Vi tror att du som söker är i början av din karriär inom projektarbete och har arbetat som administratör i minst ett år. Du har förståelse för arbetet i ett projekt och har ett genuint intresse för människor, ekonomi och teknik. Då du kommer arbeta med diarieföring önskas också kunskap och förståelse för hantering av allmänna handlingar inom staten.
Det är ett krav att du har:
• Högskoleutbildning
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet inom projektarbete/administration
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
• God datorvana, gärna i MS project, EPM och Share Point, eftersom du dagligen kommer arbeta i dessa.
Som person är du självgående, driven och tar för dig i ditt arbete. Du är strukturerad och har en god administrativ ådra. För att passa in i verksamheten bör du som person vara öppen, prestigelös och redo att rycka in och hjälpa till där det behövs. Vidare är du social, serviceinriktad och vet vikten av att vara en ambassadör för Arena Personal.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal – en trygg anställning!
Inte nog med det – som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.
Om verksamheten
Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902