OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som är en flitig administratör med noggrannhet och struktur i fingertopparna. Kan du dessutom ha många bollar i luften och drivet av att få saker genomförda då är denna tjänst något för dig!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Projektadministratör hos Granitor kommer du ingå i ett härligt team på deras kontor i Stockholm. Här kommer du stötta och avlasta deras Projektledare samt huvudkontaktpersoner hos deras uppdragsgivaren i ett av deras stora investeringsprojekt som nu börjar ta fart. Under 2023 går projektet in i sin planeringsfas och behöver därför stärka upp med en person som bland annat kommer arbeta med:
•Allmän administration
•Dokumentation
•Delta i projektmöten
•Föra mötesprotokoll
•Boka möten
•Framtagning av diverse underlag till projektledare samt andra nyckelpersoner
Om Granitor
Granitor, tidigare Midroc, är ett el- och teknikföretag med stark lokal förankring i Skandinavien. Granitors fokus är på utveckling av entreprenad och servicetjänster inom bygg, fastighet och industri. Mer information kan hittas här.
Din profil
I rollen som Projektadministratör kommer du arbeta i en varierad roll med många olika arbetsuppgifter samt ha många kontaktytor så här krävs det att du är en relationsskapande individ samt har ett kreativt initiativtagande.
Vi söker dig som har...
•lägst gymnasieutbildning
•goda kunskaper i Office-paketet
•arbetslivserfarenhet av liknande administrativa uppgifter
•flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Om Framtiden AB
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Rekryteringsprocess
•Intervju (Framtiden)
•Intervju (Granitor)
•Intervju (Uppdragsgivare)
Övrig information
•Startdatum: Omgående
•Placeringsort: Stockholm
•Omfattning: Heltid
•Arbetstider: 08:00-17:00
Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag!
Denna rekryteringsprocess sköts av Framtiden AB. Granitor och Framtiden önskar att alla frågor gällande tjänsten tas med rekryteringsansvarig Fredrik Svelander.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996