Projektadministratör till Handelsbanken!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en projektadministratör för ett uppdrag till Handelsbanken - en av Sveriges största banker. Handelsbanken arbetar för att säkerställa att deras kunder kan genomföra sina bankaffärer och ser till att finnas tillgängliga för att hjälpa kunder i en utsatt situation. De söker nu en medarbetare som vill komma in och avlasta med administration kopplat till ekonomisk uppföljning, rapportering och kommunikation.

Uppdraget är ett konsultuppdrag där man blir anställd som konsult hos oss på Wrknest och arbetar på plats hos kund. Uppdraget är på 6-12 månader med goda chanser till förlängning eller överrekrytering.

Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som administratör med kommer du ha en viktig roll på företaget med fokus på ekonomi och rapport. Din roll kommer vara varierande och kommer att inkludera:

Uttag, granskning och sammanställning av tidrapportering

Sammanställning ekonomirapportering och kostnadsuppföljning

Sammanställning månadsrapporteringar

Uppföljning och sammanställning av kostnader för gjorda inköp (i samarbete med logistikansvarig)

Deltagande i projektmöte och dokumentation av beslut

Administration av behörigheter på Sharepoint

Hantering av dokument på Sharepoint

Administration av extern Sharepointsida

Administration av externa presentationer

Vi söker dig som har

- 6-9 års erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter inom relevant område - eller ingen erfarenhet, utmana oss!
- Flytande språkkunskaper i svenska och engelska
- Goda kunskaper inom Officeprogram (Word, Excel, Powerpoint och SharepointSenior)


Vi ser det som meriterande

- Om man har erfarenhet av att ha jobbat inom bank

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är noggrann, strukturerad och självgående. Som person är du även ansvarstagande i ditt arbete och kommunikativ i din kontakt med kollegor. Vi ser gärna att du även är en ledargestalt som kan ta huvudansvar, leda och driva uppdrag inom relevant område.

Övrig information

Start: 2022-11-01

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid, 100% (40 h/v)

Anställningsform: Konsult 6-12 mån med chans till förlängning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

En bakgrundskontroll kan komma att genomföras på slutkandidat. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller (https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fsri.se%2Ffaq-kandidat-bakgrundskontroll%2F&data=04%7C01%7CJenny.Heinegren%40wastbygg.se%7C36914b3b26194174461d08d972b6f80a%7C2df0c42b4ad64989b2f9506e0cc9ac4c%7C0%7C0%7C637666952455186889%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=B58tX%2BcZI6xe2%2Bh%2BxL1oyAdraqcNfEsNb7U64j5hRf8%3D&reserved=0).

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2022
  • Ansök senast: 13 april 2023

Liknande jobb


22 november 2024

12 november 2024

Accountant

Accountant

20 november 2024