Projektadministratör till Hillrom

Projektadministratör till Hillrom

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu Projektadministratör till Hillrom i Luleå!

Om tjänsten
Som Projektadministratör hos Hillrom kommer du att arbeta i en bred administrativ roll. En stor del av ditt arbeta kommer att vara i affärssystem, så vi ser gärna att du har en god datavana. Vidare kommer du fungera som ett stöd till verksamheten med administrativa uppgifter kopplat till bland annat logistik och inköp.

I din roll som Projektadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Administration
- Intern stöttning
- Affärssystem

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående.

Arbetstiderna är 7-16 med möjlighet till flextid.

Urval sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med din ansökan!

Om dig
Vi söker dig trivs med administrativa arbetsuppgifter med god datavana. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och teknisk kunnande och är noggrann i allt du gör. Krav är att du ha en Gymnasial utbildning och har du erfarenhet av administrativt arbete ses det som meriterande. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Vidare är det meriterande om du har goda kunskaper inom Microsoft Office, främst Excel, Layoutprogram samt har erfarenhet av att arbeta i affärssystem.

Som person är du strukturerad och noggrann och trivs i att ha en bredd i ditt arbete. Du kan ha många bollar i luften, men samtidigt arbeta strukturerat, repetitivt och metodiskt.

Viktigt för tjänsten är:
- Strukturerad
- Noggrann
- Datavana

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Hillrom
Hillrom är ett ledande globalt medicinteknikföretag med fler än 10 000 anställda i över 100 länder. Vi samarbetar med vårdgivare genom att fokusera på patientvårdslösningar som förbättrar de kliniska och ekonomiska resultaten inom fem kärnområden: Förbättrad rörlighet, sårvård och förebyggande åtgärder, kliniskt arbetsflöde, kirurgi – säkerhet och effektivitet samt respiratorisk vård. Hillroms personal, program och produktvarumärken arbetar mot ett gemensamt mål: Varje dag, världen runt, förbättrar vi resultat för våra patienter och deras vårdgivare.

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på 31 orter och har ca 3000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Stina Nilsson via stina.nilsson@adecco.se

Har du frågor angående registreringen var vänlig kontakta vår support via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Projekt, Admin, Projektadministratör, Hillrom, Luleå, Adecco, Lediga jobb

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2021
  • Ansök senast: 24 oktober 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administratör till Anstalten Västervik

Administratör till Anstalten Västervik

9 januari 2025

Amanuenser i datateknik

Amanuenser i datateknik

16 december 2024

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

9 januari 2025