Projektadministratör till implementationsprojektet av nytt ERP-system, S...

Projektadministratör till implementationsprojektet av nytt ERP-system, S...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 11 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker en projektadministratör till implementationsprojektet av nytt ERP-system.

Arbetsuppgifter:

- Administrera Maximo Accesser.
- Städning & kontroll av data.
- Assets, Locations, WO, Persongrupper, FU, Instruktioner, mm
- Sammanställa rapportbehov från Underhåll
- Testning av nya releaser, Maximo och Rapidview samt Workcenter.
- Tester I IFS


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Vara kvalitetsorienterad och van med att arbeta med datahantering
- Projektadministratör med inriktning på informations- och datarelaterade frågor.
- Samarbetsförmåga, enkelt för att jobba med andra kollegor.
- Självgående & Ansvarstagande.
- Kan planera sitt arbete.
- Jobba på egen hand och leverera på uppsatta mål med viss handledning.
- Arbeta strukturerat och dokumentera resultat


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Praktisk erfarenhet inom aktuellt område.
- Erfarenhet av Maximo och/eller IFS.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2022
  • Ansök senast: 7 februari 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


25 november 2024

Förändringsledare

Förändringsledare

25 november 2024

9 november 2024