Projektadministratör till infrastrukturbolag!

Projektadministratör till infrastrukturbolag!

Arbetsbeskrivning

Är du en person med känsla för siffror som vill arbeta administrativt? Här kommer du att få användning av din strukturerade sida, och utveckla förmågor inom flera olika områden. En av Östersunds infrastrukturentreprenader stärker nu upp teamet med ytterligare en projektadminstratör. Låter detta som något för dig? Sök då tjänsten idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kunds räkning en projektadministratör! Det aktuella bolaget är en infrastrukturentreprenör som nu har behov av att stärka sitt team på projektkontoret i Östersund. I den här rollen kommer du att genomföra flera olika administrativa uppgifter för att stötta olika delar av organisationen. En fantastisk möjlighet att få agera nyckelspelare och upptäcka vad just du brinner för!

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som projektadministratör kommer du bland annat att:


* Hantera ärenden och dokument på uppdrag av platschefen
* Följa upp projektens ekonomi
* Hantera fakturor
* Stötta i frågor gällande exempelvis kollektivavtals- och lönefrågor
* Skapa och följa upp tidsplaner
* Administrera schemaläggning
* Stötta arbetsledarna i administrativa frågor


Tjänsten passar dig som vill arbeta i en administrativ roll och som vill lära dig mer inom området. Vidare trivs du med att skapa relationer då tjänsten bygger mycket på att samarbeta och arbeta serviceinriktat mot bland annat löneavdelning, HR, personal, projektingenjörer och platschef. Du kommer även ha ett nära samarbete med befintliga projektadministratörer på plats i Sundsvall. Utöver det har du kollegor i samma roll på andra kontor i Sverige som du enkelt kommer att kunna bolla idéer och dela kunskap med.

VI SÖKER DIG SOM
* Har en avslutad gymnasieutbildning


* Talar flytande svenska och grundläggande engelska i både tal och skrift då båda språken förekommer i dialog med kollegor samt kunder
* Har B-körkort då resor förekommer i tjänsten
* Har goda kunskaper i Office-paketet


Meriterande om du:


* Tidigare har arbetat i en administrativ roll
* Har arbetat med personal- eller ekonomisk administration
* Har erfarenhet från ett infrastrukturbolag
* Talar finska


Som person är du:


* Strukturerad
* Ansvarstagande
* En person som enkelt kan samarbeta med andra


Övrig information


* Start: 1 April, enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, 12 månader med goda chanser till förlängning
* Placering: Östersund
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 februari 2022
  • Ansök senast: 5 mars 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024