OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för InsureSecs räkning en projektadministratör som kommer ha en varierande roll på företaget. Tjänsten är en projektanställning under två år på heltid där en introduktion kommer ske i Juni.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en projektadministratör till InsureSec som är ett branschregleringsorgan som ägs av svenska försäkringsförmedlares förening (SFM). InsureSec reglerar försäkringsdistributörer genom att kontrollera kunskap och kompetens samt genom uppsökande tillsyn och branschreglering. Kort sagt ser InsureSec till att försäkringarna som distribueras är schyssta. Förutom detta bistår InsureSecs kansli Försäkringsförmedlingsmarknadens Disciplinnämnd med kansliarbete. För mer information, besök www.insuresec.se (http://www.insuresec.se)
Kontoret är beläget i centrala Stockholm och tjänsten är en tvåårig projektanställning på heltid med arbetstiderna 08.00-18.00. (https://app.teamtailor.com/companies/mBg5iJAitLM/jobs/856326/edit/posting?template=true#_msocom_1)
Som projektadministratör på InsureSec kommer du ha en varierande och bred roll med mycket fokus på både kundservice och administrativa uppgifter. Du kommer bland annat arbeta med registervård, handläggning, kommunikation och kundtjänst. Utöver det ingår administrativa arbetsuppgifter.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.
ARBETSUPPGIFTER
Som projektadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom:
Arbeta med registervård
Ansvara för inkommande frågor per telefon och mail
Ansvara för kommunikationsåtgärder avseende kundtjänst
Utskick av nyhetsbrev och annan information, ansvara för uppdateringar av information på bland annat hemsida och sociala media
Övergripande ansvar över kansliets och växelns bemanning
Administrera och organisera kontorets resor, bokningar av konferensrum, externa events med mer
Utföra kundfakturering och besvara enklare frågor om utgående fakturor
Vara en resurs i testverksamheten och kunna leda tester på olika orter i Sverige och online, samt kunna hantera InsureSecs hårdvara för test
VI SÖKER DIG SOM
Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande
Har några års tidigare erfarenhet av liknande arbete, exempelvis inom projektledning eller projektstyrd arbetsform
Har tidigare erfarenhet av strukturerad och långsiktig arbetsplanering
Har mycket goda kunskaper i excel och övriga office-paketet, av vikt är även power point-kunskaper och word-funktionalitet
Kan uttrycka dig mycket väl på svenska i tal och skrift
En merit är om du tidigare varit systemägare eller deltagit i interna IT-projekt
Som person är du initiativtagande och driven. Du definierar dig som lösningsorienterad, framåtblickande och anser dig ha genomförandekraft. Du är utöver det även serviceinriktad och trivs med att ta dig an nya arbetsuppgifter. Vidare är du lyhörd för vad som behövs göras och trivs med att arbeta i en roll med varierande arbetsuppgifter.
ÖVRIGT
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04