Projektadministratör till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Vi på Lernia söker nu en ansvarsfull och strukturerad projektadministratör till vår kund! Kunden är ledande inom eldistribution och verksam över hela världen. Uppdraget är på heltid med uppstart from 2016-08-15. Du kommer att sitta på kundens kontor i Norrtälje och därför är detta uppdrag perfekt för dig som bor i norrort av Stockholm eller i Uppsala! Inledningsvis löper uppdraget till 2017-01-29 med möjlighet till förlängning.

Arbetsuppgifter

Som projektadministratör arbetar du brett med att stötta upp de projekt och projektledare som är verksamma inom ditt område. Det administrativa arbetet kommer att vara mycket brett och kan infatta arbetsuppgifter såsom mötesbokning, kvittoredovisning, ta fram underlag m.m. Arbetet kommer att innehålla stor variation och du kommer få ha kontakt med mycket olika människor. Eftersom bolaget är internationellt är det viktigt att du känner dig trygg med det engelska språket och inte är rädd för att lyfta luren till någon både externt och internt. Låter det här som något för dig? Ta chansen och sök idag!

Din bakgrund

Vi söker dig som har någon administrativ erfarenhet sedan innan. Du har god datorvana och lätt för att lära dig nya system. Detta är ett perfekt arbete för dig som är ny på arbetsmarknaden och vill ha erfarenhet av arbetet i en global organisation! Ett krav för tjänsten är att du behärskar svenska och engelska flytand i tal och skrift. Du har också erfarenhet av att ha arbetet i Microsoft Office. Som person är du flexibel, strukturerad och ansvarsfull. Du är positiv och tycker om att hjälpa till där det behövs! Stämmer detta in på dig? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstid/Heltid/Norrtälje

Tillträdesdag

2016-08-15

Information

Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum! Sök därför redan idag!

Hos oss på Lernia får du möjlighet att prova på uppdrag hos våra kunder i flera olika branscher. Att vara konsult hos oss fungerar mycket på samma sätt som hos en traditionell arbetsgivare då vi har kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar och företagshälsovård. Hos oss har du som konsult nära kontakt med din konsultchef genom hela din anställning, vars främsta syfte är att få dig att utvecklas i din yrkesroll och trivas på din arbetsplats.

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Würtz

Andreas Rudberg

Leyla Jamei

Madeleine Bergholtz

Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei

Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt

Maher Hammadi Hasson

Carolina Simonsson
0722-54 10 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 6 juli 2016

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Stockholm
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Stockholm, 11164

Liknande jobb


Executive Assistant till Grant Thornton

Executive Assistant till Grant Thornton

1 juli 2024

Koordinerande nyckelroll till Tega!

Koordinerande nyckelroll till Tega!

3 juli 2024

27 juni 2024