Projektadministratör till internationellt företag

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en god administratör, en van datoranvändare och gillar projekt i olika omfattningar? Då är detta ett arbete för dig.

Dina arbetsuppgifter kommer att vara till största del administration, du kommer att administrera projekt som inkommit internt från övriga delar av företaget. Det kan vara allt från ombokningar i större volymer, prisjusteringar, uppstarter av nya anläggningar och brevutskick. Det förekommer även kundkontakt med exempelvis uppdragsgivare och intern personal via mail, telefon och även personliga möten, men administration är det primära. Du kommer att få en gedigen introduktion där praktik blandas med teori.

Du kommer att ingå i ett affärsstödsteam bestående av 11 personer där kundstöd och affärsstöd samarbetar med varandra och utgör Kundservice, placerat i härliga lokaler i Globenområdet.

Arbetstider: 07.45-16.30 eller 08.45-17.30. Du kommer att arbeta i skift.
Omfattning: Heltid, tillsvidare.
Anställningsform: Du kommer att vara anställd av oss på Magna och arbeta som konsult hos Q-Park.


Kundföretaget
Q-Park är ett oberoende internationellt parkeringsföretag med starka marknadspositioner i ett flertal europeiska länder. Q-Park erbjuder parkeringslösningar av hög kvalitet, i attraktiva lägen. Med 800 000 parkeringsplatser är Q-Park ett av Europas största parkeringsföretag. Q-Park satsar på kvalitet i alla led och har en tydlig profil, ett solitt resultat, vänlig personal samt en stark finansiell bas.

Din profil
För att passa in i denna roll ser vi att du är en van datoranvändare samt har en god tangentbordsvana, du bör även ha ett bra "helikopter-seende". Som person är du social, noggrann, engagerad och nyfiken samtidigt som du är flexibel. Du gillar att arbeta i team likväl som självständigt. Du har erfarenhet av administration eller liknade uppgifter. Vidare behärskar du svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sandra Erdös på tel. 08-501 685 18 alternativt sandra.erdos@magna.se


Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 3 mars 2017

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024