Projektadministratör till internationellt företag

Projektadministratör till internationellt företag

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad att arbeta i ett personaladministrativt projekt i en internationell miljö har vi uppdraget till dig.
Uppdraget startar i början av augusti och pågår till slutet av november 2022. Uppdraget är på heltid och arbetsplatsen är i Danderyd/Täby och visst distansarbete fungerar.

Om tjänsten
Du kommer att arbeta tillsammans med projektledaren som leder ett globalt implementeringsprojekt med 13 länder involverade. I projektet är det ca 11000 medarbetare att konvertera data för.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer att delta i en serie workshops tillsammans med kundens implementeringspartner för att ta reda på vilka data som krävs av länderna. Efter varje workshop kommer så kallade arbetsböcker i form av Excel-ark att skickas till länderna så att de kan fylla i med sina data och detta ska därefter sammanställas och överlämnas till implementeringspartnern. Du kommer att vara ett stöd för länderna när de fyller i arbetsböckerna och fungera som länken mellan implementeringspartnern och länderna vid frågor och eventuella problem och rapportera varje vecka till projektledaren hur projektet framskrider.
Kortfattat innebär arbetet att du tar in filer med data och konverterar dem till rätt format och levererar till projektet. Du tar emot felmeddelanden och analyserar. Du informerar och har dialog med länderna. Du sammanställer all data och vidarebefordrar till projektledaren och implementeringspartnern.

Vem är du?
Du är en duktig projektadministratör som tycker om att ha en koordinatorsroll med många internationella kontakter och mycket gärna erfarenhet av HR-projekt. Du har mycket goda datakunskaper och speciellt i Excel eftersom projektets arbetsböcker är Excel-ark. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Som person är du kommunikativ, stresstålig och kan arbeta självständigt men är samtidigt en lagspelare.
Tycker du att detta uppdrag är intressant är du välkommen med din intresseanmälan. Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan idag.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 22 juni 2022
  • Ansök senast: 15 juli 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024