OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna innebär främst att du kommer arbete med att "paketera" leveransorders som skall skickas till varierande kunder. Du samlar in, strukturerar och ordnar ritningar, specifikationer, dokumentation och liknande för respektive order efter givna strukturer och instruktioner. I tjänsten kontrollerar du att ordern innehåller rätt typ av material, ser till att material levereras, ordnar dokumentation i pärmar, filsystem och liknande. Du kommer att arbeta som en resurs och avlasta befintlig personal vilket gör att arbetsuppgifterna kan variera något. Arbetstempot är stundtals högt och tjänsten kräver en god förmåga att hantera och strukturera stora mängder material. Du kommer att vara placerad hos slutkund i Karlstad.
Om företaget
Vår kund är en ledande leverantör av informationslösningar, produktinformation och teknisk dokumentation. Företaget arbetar med Sveriges mest intressanta och framgångsrika exportföretag och innehar även kontor globalt. Organisationen är stabil, trygg och innehar hög kometens.
Din profil
Skallkrav:
Du har en utbildning på minst gymnasienivå.
Du har god datavana.
Du har goda kunskaper i engelska och svenska.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom industrimiljö.
Meriterande:
Vi ser gärna att du har en teknisk utbildningsbakgrund och har tidigare vart i kontakt med t.ex. ritningar, manualer och liknande.
Personliga egenskaper:
Som person bör du vara ordningsam, strukturerad och effektiv. Du arbetar självständigt och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och att material blir korrekt utfört. Du är social, framåt och har ett eget driv i ditt arbete.
Omfattning: Heltid, dagtid må-fr. 2-3 månader.
Lön: enligt avtal.
Urvalsprocessen sker löpande. Skicka din ansökan redan idag då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996