Projektadministratör till Keller Grundläggning

Projektadministratör till Keller Grundläggning

Arbetsbeskrivning

Nu har du möjlighet att arbeta för ett företag i framkant inom grundläggning! På Keller Grundläggning får du möjlighet att utvecklas både personligen och professionellt och samtidigt vara med och bidra till grunden för framtidens byggen runtom i Sverige. Sök tjänsten som Projektadministratör redan idag då vi använder oss av löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Keller Grundläggning är en del av Keller Group och är ett globalt företag med lokalt fokus. Med närvaro i fler än 40 länder är Keller världens största oberoende geotekniska lösningsspecialist. Keller har den senaste utrustningen och tekniken vilket gör att de är en del av några av de mest utmanande och spännande projekten i den geotekniska världen. Redan 1975 började Keller Grundläggning som första entreprenör i Norden inom grundläggning djupstabilisera i Sverige och har sedan dess utvecklats till specialister på nordiska markförhållanden.

I Sverige har Keller Grundläggning kontor i Göteborg och Stockholm med verksamhet från norr till söder och ett drygt hundratal anställda. På och kontoret i Stockholm som finns det ungefär 10 medarbetare och din närmsta chef kommer att vara kontorets Arbetsområdeschef. Du kommer att introduceras in i en välkomnande miljö och erbjuds upplärning och stöttning från dina kollegor.

Du erbjuds


* Förmåner såsom hälsokontroller, sjukvårdsförsäkring och friskvårdsbidrag
* Ingå i bonusprogram
* Möjligheten att utvecklas på ett personligt och yrkesmässigt plan
* Ett givande och socialt arbete
* Ett arbete med en familjär entreprenörskultur


ARBETSUPPGIFTER
En förutsättning för ett riktigt lyckat projekt är att administrationen fungerar. Som Projektadministratör på Keller Grundläggning kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att skapa rutiner och sköta den dagliga administrationen för Kellers projektledare. Du kommer att administrera informationsflödet, organisera och följa upp arbetet. Du kommer att utgå från kontoret i Solna men också arbeta från Södertälje några dagar i veckan. Detta då Keller har ett stort projekt i Södertälje och det är viktigt att du kan vara på plats och stötta upp i projektet. Du kommer även att få arbeta on-site och supporta Keller i andra projekt, främst i Stockholmsområdet. Rollen kommer också innebära några resor per år till Kellers kontor i Göteborg. Rollen är mycket varierad och dina arbetsuppgifter kommer innefatta men inte vara begränsade till att:


* Administrera projekt
* Boka resor, hotell, möten och konferenser
* Inköp av kontorsmaterial, arbetskläder och skyddsutrustning
* Tillsammans med HR boka utbildning för personal
* Hantera ID06 och HMS-kort


Tjänsten passar dig som letar efter en bred, social och varierande roll. Som person är du är lösningsorienterad, serviceinriktad, snabb och trivs med att ha många bollar i luften. Du trivs med att arbeta on-site och stötta dina kollegor på plats.

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare dokumenterad erfarenhet av projektadministration, gärna inom bygg och anläggning
- Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har kunskaper inom tyska
- Har goda kunskaper i Officepaketet, framför allt Excel
- Har B-körkort

För att både lyckas och trivas i rollen krävs det att du som person är:


* Självgående
* Strukturerad
* Kvalitetsmedveten
* Anpassningsbar


Övrig information


* Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
* Omfattning: Heltid
* Placering: Solna och Södertälje


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Keller Grundläggning här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2023
  • Ansök senast: 4 april 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Teknisk dokumentatör

Teknisk dokumentatör

9 oktober 2024

Projektsamordnare

Projektsamordnare

9 oktober 2024

9 oktober 2024

9 oktober 2024