OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du fått mersmak av att jobba i projektform och söker nya utmaningar? Trivs du i en roll där du får arbeta självständigt och ta mycket ansvar i flera processer? Är du samordnande, serviceinriktad och analytisk? Då är det dig vi söker!
Beskrivning
Nu söker vi på Perido en koordinerande och resultatorienterad projektadministratör till en av våra kunder, ett företag som levererar kommunikationslösningar inom fibernät. Du kommer att ingå i ett samarbetande team och arbeta i en trivsam arbetsmiljö på kundens kontor i närheten av Globen.
Detta är i högsta grad en samordnande funktion där du som spindeln i nätet ansvarar för att processerna följer angivna rutiner och bestämmelser. Du kommer att ha en koordinerande roll och arbeta med flera kontaktytor både internt och externt bl.a. med entreprenörer och fastighetsägare – du fungerar som länken mellan samtliga parter i pågående projekt. Rollen kommer också att innehålla mycket administrativt ansvar varför du bör vara noggrann, trivas med ordning och reda och vara riktigt vass på Excel.
Vi söker en positiv och lösningsorienterad administratör som trivs i en händelserik miljö. Du är strukturerad, lyhörd och tillmötesgående och tvekar inte på att hjälpa till där det behövs. Detta är en spännande möjlighet för dig som tycker det är roligt och utmanade att ingå i projekt och som vill fortsätta utvecklas inom branschen.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi tror att du har:
Avslutad gymnasieutbildning
Minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Goda datakunskaper
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift
Meriterande:
Relevant högskoleutbildning eller motsvarande
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare med 6 månaders provanställning. Tillträde i februari.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Vi är ett av de största konsultföretagen för tjänstemän i Sverige, och det skapar möjligheter. Möjligheter för dig att arbeta i engagerande roller, på såväl stora välkända bolag som mindre mer familjära företag och samhällsnyttiga offentliga verksamheter, inom en mängd spännande branscher! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet genom interna undersökningar år efter år. När vi anställer dig som konsult ser vi på dig långsiktigt, oavsett om uppdraget du anställs för just idag är kortsiktigt. Vi tror på våra anställda och kan hjälpa både dig som är i början av din karriär och dig som har lång erfarenhet inom ditt yrkesområde. För oss är det även en självklarhet med kollektivavtal och hälsofrämjande aktiviteter. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer.
Kontakt
Om du har frågor kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 31487 i ämnesraden.
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se