Projektadministratör till ledande företag inom VVS & el!

Projektadministratör till ledande företag inom VVS & el!

Arbetsbeskrivning

Är du trött på att vara en axel i industrin? Dags att skifta fokus och bli hjärtat i vår kunds dynamiska projektteam!

Vi söker en projektadministratör som är redo att ge sina administrativa superkrafter en uppgradering och ta sig an spännande utmaningar inom installationsbranschen. Glöm att vara en bricka i spelplanen – hos oss är du den som sätter strategin för att lyfta våra projekt till nya höjder!

OM TJÄNSTEN
Med över 3000 anställda och 157 kontor runt om i landet, är vår kund ledande inom VVS, ventilation, el och solceller i Sverige. Vår verksamhet innefattar förvärv av bolag och en dedikerad satsning på tillväxt och expansion.

Vi söker nu efter en dedikerad och driven Projektadministratör till vår kunds kontor i Kista. I rollen kommer du att arbeta med samordning och administration av olika projekt inom främst el och VVS. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar rapportering, registrering, leverantörskontakt, kundkontakt och koordinering av dagliga flöden. Du kommer också att vara involverad i att svara på kundfrågor och hantera olika administrativa uppgifter.

Du erbjuds

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantering av rapporter, registreringar och leverantörskontakter
* Koordinering av projektflöden och uppföljningar
* Dialog med kunder och leverantörer gällande fakturor
* Sammanställning och skickande av offerter och prisförslag
* Administrativa stödfunktioner såsom attestering av fakturaunderlag


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet inom installationsbranschen som projektadministratör/koordinator/samordnare (hiss, larm, el VVS)
- Goda kunskaper i MS Office
- Förmåga att hantera en dynamisk arbetsbelastning
- Kommunicera obehindrat på både svenska och engelska

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet inom bilhandel
- Tidigare arbetat som montör/tekniker men nu vill jobba mer administrativt

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Noggrann
- Strukturerad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2024
  • Ansök senast: 27 februari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024