OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du trött på att vara en axel i industrin? Dags att skifta fokus och bli hjärtat i vår kunds dynamiska projektteam!
Vi söker en projektadministratör som är redo att ge sina administrativa superkrafter en uppgradering och ta sig an spännande utmaningar inom installationsbranschen. Glöm att vara en bricka i spelplanen – hos oss är du den som sätter strategin för att lyfta våra projekt till nya höjder!
OM TJÄNSTEN
Med över 3000 anställda och 157 kontor runt om i landet, är vår kund ledande inom VVS, ventilation, el och solceller i Sverige. Vår verksamhet innefattar förvärv av bolag och en dedikerad satsning på tillväxt och expansion.
Vi söker nu efter en dedikerad och driven Projektadministratör till vår kunds kontor i Kista. I rollen kommer du att arbeta med samordning och administration av olika projekt inom främst el och VVS. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar rapportering, registrering, leverantörskontakt, kundkontakt och koordinering av dagliga flöden. Du kommer också att vara involverad i att svara på kundfrågor och hantera olika administrativa uppgifter.
Du erbjuds
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantering av rapporter, registreringar och leverantörskontakter
* Koordinering av projektflöden och uppföljningar
* Dialog med kunder och leverantörer gällande fakturor
* Sammanställning och skickande av offerter och prisförslag
* Administrativa stödfunktioner såsom attestering av fakturaunderlag
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet inom installationsbranschen som projektadministratör/koordinator/samordnare (hiss, larm, el VVS)
- Goda kunskaper i MS Office
- Förmåga att hantera en dynamisk arbetsbelastning
- Kommunicera obehindrat på både svenska och engelska
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet inom bilhandel
- Tidigare arbetat som montör/tekniker men nu vill jobba mer administrativt
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Noggrann
- Strukturerad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231