OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Vill du jobba för ett stort och välkänt företag och är ute efter ett administrativt tjänst på en arbetsplats där det händer mycket? Då har vi ett spännande projekt för dig på en av Sveriges ledande helhetsleverantörer av telekommunikationstjänster med fräscha och moderna lokaler vid Slussen. I den här rollen får du möjligheten att jobba i en händelserik bransch där man kan lära sig mycket. Projektet startar den 3 februari och beräknar pågå i ett halvår
Som projektadministratör kommer du koordinera och hålla samman administrationen kring integreringen av två bolag med tyngdpunkt på kundavtal för bredband. Du kommer arbeta i bolagets system samt i excel, i tjänsten ingår även mail- och telefonkontakt med bolagets kunder.
Arbetsuppgifter:
Ta emot, granska och kontera fakturor i Agresso.
Ta emot och scanna avtal.
Registrera avtal.
Dokumentera fiberförbindelser inom bredband.
Rapportering till projektledning.
Vara med och koordinera den administrativa processen för integrationen.
Skapa ärenden i stödsystemen Celltracker och Cramer.
Är du den vi söker?
Vi tror att du har mycket goda datakunskaper, samt kan arbeta obehindrat i excel, har du arbetat i Celltracker eller Cramer så är det ett plus. Tidigare administrativ erfarenhet är en förutsättning för tjänsten och har du dessutom arbetat på ett telekomföretag så är det meriterande men absolut inget krav. För att klara av arbetet krävs att du är mycket noggrann och ansvarstagande person som inte är rädd för att ta egna initiativ. Vidare tycker du om att ta kontakt med människor och är kommunikativ. Du är lösningsfokuserad, stresstålig och sätter dig snabbt in i nya arbetsuppgifter.
Information om uppdraget:
Uppdragsperiod: 3 februari-30 juni
Omfattning: Heltid
Ansökan: Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Lön: Avtalsenlig
Kontaktperson Komet: Annelie Sjögren annelie.sjogren@komet.se
Detta är ett uppdrag som ingår i Komets uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos kund.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Olsson
020-25 26 00
KC-KG
020-25 26 00
KC-CG
020-252600
KC-AS
020-25 26 00
KC-BM
070-0000000
KC-Mys
020-25 26 00
KC-CA
020-25 26 00
KC-TD
020-25 26 00
KC-ESk
020-25 26 00
KC-MA
020-25 26 00