OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst tre års erfarenhet av administrativt arbete? Vill du använda din strukturerade personlighet till att hjälpa en myndighet med administrationen på en hälsofrämjande myndighet? Läs då gärna vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker en projektadministratör till vår kund, en statlig förvaltning med kontor i Solna. Du kommer att stötta arbetet med sammanställning av forskningslitteratur, genomförande av enkäter, fokusgrupper, intervjuer och möten/konferenser med en rad olika interna och externa aktörer.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Bistå vid planering och genomförande av interna och externa möten, fokusgrupper etc. Det kan innebära att hantera inbjudningar och deltagarlistor, mötesbokningar, resor för externa deltagare, samt logistiskt stöd i samband med möten (hantering av anmälningar på plats, logistik i fysiska lokaler, viss tekniskt support vid digitala möten, minnesnoteringar/protokoll, diarieföring etc.
Bistå med enklare sammanställningar och underlag i Excel, Power Point och Word.
Sammanställningar av konferensutvärderingar, inmatning av enkätsvar och tillgänglighetsanpassning av dokument.
Dina egenskaper
För att trivas i rollen är det viktigt att du är noggrann, flexibel och tycker om administrativa uppgifter. Du är serviceinriktad och tycker om att hjälpa kollegor med stort och smått. Som person är du social, lyhörd och kan arbeta bra både självständigt och i grupp. Eftersom du redan har ett par års erfarenhet inom yrket tror vi att du hanterar allt ovanstående med bravur!
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst tre års erfarenhet av självständigt administrativt arbete
Minst sex månaders erfarenhet inom statlig förvaltning
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag fem månader. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34605 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.