OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning av rollen Projektadministratören är spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Projektadministratören ska vara projektledaren behjälplig och bidra till att effektivisera verksamheten genom att stödja projektmedlemmarna och skapa struktur. Vidare behöver administratören ha en god prioriteringsförmåga och vana av att arbeta med många uppgifter samtidigt. Dina arbetsuppgifter avser bland annat att kunna hantera möten och dokumentation i olika grad och att agera som stöd i rapportering och ekonomi. Exempel på detta skulle kunna vara att:
- Ansvara för kallelser, protokoll, minnesanteckningar och övrig mötesdokumentation
- Arbeta i de digitala projektverktygen
- Ta emot/granska/kontera fakturor
- Hantera kontorsbeställningar
- Hantera behörigheter i BETSY, vilken är verksamhetens behörighetssystem för inpassering
Vi söker dig med följande kunskap och erfarenhet:
- Dokumenterad utbildning inom ekonomi eller administration på minst gymnasienivå.
- Minst två års erfarenhet av arbete som program/projektadministratör
- Minst tre års erfarenhet av arbete som administratör
- Minst två års erfarenhet av hantering av möten och dokumentation (t.ex. kallelser, protokoll och minnesanteckningar).
- Minst två års erfarenhet av ärende- och dokumenthantering (t.ex. planering, mappstruktur och diarieförvaring.
- Minst två års erfarenhet som kontorsansvarig alternativt två års erfarenhet av att ansvara för kontorets praktiska arbete.
- Minst två års erfarenhet av att arbeta i projekt.
- Minst fyra års erfarenhet av arbete i Office-paketet.
Har du arbetat med fakturahantering i system som t.ex. Agresso är det meriterande. Även om du har tidigare dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat som administratör i en offentlig myndighet/politikerstyrd organisation.
Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting och du arbetar som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid, tillsvidare, dagtid med möjlighet till delvis distansarbete. Start efter godkänt säkerhetskontroll.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting