OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en projektadministratör för vår kunds räkning! Har du erfarenhet som projektledare, projektassistent eller koordinator är detta något för dig! Uppdraget är beläget i Stockholm med start omgående och förväntas pågå till och med 8:e mars 2023.
Om uppdraget
Gruppen kommersiella avtal och intäkter behöver förstärkning till teamet för att vidareutveckla etablering av servicetjänster inom infrastruktur.
Du kommer tillhöra Teknikavdelningen som ansvarar för myndighetens trafikförsörjningsprocess vilket innebär förvaltning av befintliga affärer och upprätthållande av infrastruktur. Din sektion kommer vara sektion Fastighet som ansvarar för att förvalta olika förvaltningsobjekt.
Grupp Kommersiella avtal & intäkter är en del av sektion Fastighet och är gruppen du kommer arbeta i. Gruppen, som består av åtta personer, ansvarar för att agera hyresvärd och förvalta och vidareutveckla hyresavtal för bostäder, kommersiella lokaler och reklamavtal.
Du kommer välkomnas till en grupp som arbetar i fartfylld miljö med högt till tak och i vilken kunden vill att du ska känna dig som en del av teamet.
Arbetsuppgifter
De främsta arbetsuppgifterna är att bistå gruppens projektledare men även att tillsammans med projektledaren aktivt och operativt driva deluppdrag.
Förekommande arbetsuppgifter:
- Genomgång av förstudier, platsbesök för komplettering av underlag till förstudier.
- Uppdatera projektplan, projektmallar och presentationer.
- Löpande kontakt med medarbetare inom myndighetens olika avdelningar.
- Delta i och dokumentera projektmöten med interna kravställare.
- Medverka och ta fram beställningsunderlag, beställning, förhandling och uppföljning.
- Löpande uppföljning genom dokumentation av projektet samt medverka i budget- och resultatuppföljningen.
- Delta och dokumentera etableringsmöten med potentiella etablerare av kommersiella tjänster.
Tjänsten är på heltid, 40 timmar per vecka, med start omgående till och med 8:e mars.
Om dig
För att trivas i rollen som projektadministratör skall du vara mål- och resultatorienterad. Framför allt ska du ha ett stort intresse för människor, utveckling och fastigheter med kommersiell verksamhet. Du är en positiv och relationsbyggande person som är engagerad. Du är även en god kommunikatör och administratör som är strukturerad, organiserad, noggrann och stresstålig.
Utöver detta vill vi även att du uppfyller följande krav:
- Högskoleutbildning med inriktning ekonomi och/eller marknadsföring.
- Minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat som projektledare, koordinator eller projektassistent.
- Minst 1 års erfarenhet av Microsoft Office i arbetet, företrädesvis Excel.
- Minst 1 projekt/uppdrags erfarenhet som projektledare hos offentlig myndighet.
Process och ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du söker genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en digital intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos kunden.
Har du frågor gällande uppdraget är du välkommen att höra av dig till Corazon Wiksell på 070-586 93 11.
Välkommen med din ansökan!