Projektadministratör till NRC i Ånge

Projektadministratör till NRC i Ånge

Arbetsbeskrivning

Är du en person med känsla för siffror som vill arbeta administrativt? Lockas du av möjligheten att få jobba med frihet under ansvar? NRC stärker nu upp teamet med en projektadminstratör till deras kontor i Ånge. Missa inte möjligheten att ta nästa kliv i karriären och samtidigt bli en del av ett attraktivt infrastrukturbolag! Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för NRCs räkning en projektadministratör för ett långsiktigt behov. NRC är en infrastrukturentreprenör som nu har behov av att stärka sitt team på projektkontoret i Ånge.

Du erbjuds


* Ett varierat administrativt arbete i nära samarbete med dina kollegor
* Stöd från handledare och från resterande team i andra delar av Sverige
* En kultur med högt i tak som värdesätter prestigelöshet och initiativkraft


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Hantera ärenden och dokument på uppdrag av platschefen
- Följa upp projektens ekonomi
- Hantera fakturor
- Stötta i frågor gällande exempelvis kollektivavtals- och lönefrågor
- Skapa och följa upp tidsplaner
- Administrera schemaläggning
- Sköta och följa egenkontroller

Tjänsten passar dig som vill arbeta i en administrativ roll och som vill lära dig mer inom området. Vidare trivs du med att skapa relationer då tjänsten bygger mycket på att samarbeta och arbeta serviceinriktat mot bland annat löneavdelning, HR, personal, projektingenjörer och platschef. Utöver det har du kollegor i samma roll på andra kontor i Sverige som du enkelt kommer att kunna bolla idéer och dela kunskap med.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasieutbildning
- Tidigare har arbetat i en administrativ roll under minst 1 års tid (Vänligen notera detta tydligt i din ansökan)
- Uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska då det krävs i dialog med interna parter
- Har B-körkort
- Har goda datorkunskaper och sedan tidigare är bekant med Office-paketet

Det är meriterande om du tidigare arbetat med personal- eller ekonomisk administration. Vi ser det även som meriterande om du har tidigare erfarenhet från ett infrastrukturbolag.

Som person är du:


* Strukturerad
* Ansvarstagande
* En person som enkelt kan samarbeta med andra


Övrig information


* Start: Januari 2023, enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Ånge
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2022
  • Ansök senast: 16 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Office Assistant to HVDC

Office Assistant to HVDC

20 december 2024

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

20 december 2024

20 december 2024