Projektadministratör till offentlig verksamhet - långt uppdrag

Projektadministratör till offentlig verksamhet - långt uppdrag

Arbetsbeskrivning

Som Projektadministratör assisterar du Programledaren, men driver även självständigt vissa frågor och aktiviteter. Du kommer vara en del av en större om- och nybyggnation. Rollen är bred där du kommer vara spindeln i nätet med flertalet kontakter.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Sammanställning av material
- Förberedelser och dokumentation
- Introducera nya projektmedlemmar
- Hantera konsultavrop
- Beställningar av exempelvis material som datorer etc
- Utskick till intressenter om vad som händer i projektet
- Granska och kontera fakturor
- Diarieföring
- Hantera mötesrum
- Hantera funktionsbrevlåda
- Hantera vissa avtal



Kompetenskrav:
Du har goda administrativa färdigheter, är noggrann, självständig kan ta fram information och trivs med full fart. Du har förmågan att snabbt kunna ta till dig struktur och sammanhang.

- Tidigare erfarenhet av projektadministration/projektassistent inom offentlig sektor i minst tre år
- Goda kunskaper inom Officepaketet speciellt Power Point
- Flytande i tal och skrift på Engelska och Svenska
- Microsoft Visio erfarenhet
- Erfarenhet av dokumenthanteringssystem

Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund. Start omgående! Heltid, tillsvidare anställning.
Tips! skriv kortfattat hur du uppfyller kraven ovan för en snabbare rekryteringsprocess. Ange även löneanspråk i cv:t

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Cv på Svenska.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2020
  • Ansök senast: 2 november 2020

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Samordnare lösöre

Samordnare lösöre

8 januari 2025

8 januari 2025

Tandtekniker biträde / Kontorservice

Tandtekniker biträde / Kontorservice

7 januari 2025