OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ONE Nordic präglas av en härlig stämning där alla hälsar på varandra. Fikar och äter lunch gör man tillsammans i den gemensamma matsalen. Här är man prestigelös och har respekt för varandras roller och är medveten om att alla behövs för att uppgifterna ska lösas på bästa sätt. Som projektadministratör på ONE kommer du ha möjlighet att påverka ditt arbetsupplägg och starta upp en roll som tidigare inte har funnits. I rollen kommer du att ha många kontaktytor med kollegor och kunder och vara omgiven av kunniga och duktiga kollegor. Organisationen är platt och beslutsvägarna korta. Låter inte det riktigt bra?
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ha ett tätt samarbete med två av projektledarna och din uppgift blir att inventera underhållsavtal och göra sammanställningar av vad som är gjort, vad som behöver göras samt vad som ska åtgärdas. Sedan paketerar du informationen i överskådliga projektplaner.
OM ONE NORDIC
ONE Nordic är en rikstäckande organisation med lokal kännedom som tar ansvar för och levererar högklassiga tjänster och lösningar till energiproducenter, distributörer och energianvändare. De har marknadens bästa kompetens för att utveckla, bygga, modernisera, optimera och underhålla kundernas anläggningar. De arbetar bland annat med de största aktörerna i branschen och tillsammans utvecklar de högteknologiska och hållbara energisystem.
DIN PROFIL
Du har minst 2–3 års erfarenhet av administration, har god datorvana och är van att gräva i databaser för att hitta den information du behöver. Du är van vid ett självständigt arbetssätt och arbetar strukturerat samt kan läsa och förstå avtal. En god kommunikations- och samarbetsförmåga är dessutom avgörande för att lyckas och trivas i rollen.
Meriterande är en teknisk utbildning eller ett intresse för teknik.
OM OSS PÅ FRAMTIDEN
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Växjö
Arbetstider: Dagtid
Omfattning: Heltid
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum - tveka inte att söka redan idag!
KONTAKTPERSON
Unn Thorén
Personalansvarig Framtiden AB
073-500 87 37
unn.thoren@framtiden.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996