OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker nu för OX2 Constructions räkning en Projektadministratör. Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig två månader framåt med god chans till förlängning.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en projektadministratör till vår kund OX2 Construction. Företaget utvecklar, bygger och förvaltar förnybar kraftproduktion. Genom att ständigt öka tillgången på förnybar energi driver OX2 Construction omställningen mot en mer hållbar framtid.
Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker därför en ny medarbetare för att kunna hjälpa till och avlasta på den administrativa sidan.
Tjänsten är på 2 månader med god chans till förlängning och du kommer att arbeta heltid, måndag - fredag kl. 08.00-17.00. Startdatum är omgående. Som projektadministratör kommer du att arbeta med administrativa arbetsuppgifter både självständigt och i team. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med administration, tycker om att ha många bollar i luften och som alltid har inställningen att leverera det lilla extra med noggrannhet.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och sedan bli uthyrd som konsult.
ARBETSUPPGIFTER
Som projektadministratör kommer du att arbeta med bland annat:
- Kontraktdokument i diverse olika virtuella datarum och på olika interna servrar
- Hålla ordning på och följa upp versionshantering av dokument
- Upprätta och följa upp listor över dokument
- Administration av kontrakt såsom arkivering och scanning
- Hjälpa till samt hålla ordning på dokument från leverantörer
- Generella administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM:
- Har erfarenhet av att arbeta administrativt
- Är noggrann, effektiv, strukturerad samt ansvarstagande
- Är en skicklig kommunikatör och administratör
- Kan uttrycka dig flytande engelska i både tal och skrift
- God erfarenhet av Office-paketet, speciellt av Excel
- Är teknikintresserad
Meriterande om du:
- Har erfarenhet av orderhantering inom logistik, gärna från tillverkandeindustrin
- Har kunskaper av arbete med Sharepoint och Sharefile
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04