OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker nu för OX2 Constructions räkning en Projektadministratör. Det är ett löpande uppdrag och tjänsten är på heltid med start i augusti.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN:
Nu söker vi en projektadministratör till vår kund OX2 Construction. Företaget utvecklar, bygger och förvaltar förnybar kraftproduktion. Genom att ständigt öka tillgången på förnybar energi driver OX2 Construction omställningen mot en mer hållbar framtid. Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker därför en till medarbetare som kan hjälpa till och främja företagets administration.
Tjänsten är ett löpande uppdrag och du kommer att arbeta heltid, måndag - fredag kl. 08.00-17.00. Startdatum är i början av augusti. Som projektadministratör kommer du att arbeta med administrativa arbetsuppgifter både självständigt, med eget ansvar och i team. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med effektiv administration och tycker om att ha många bollar i luften. Du arbetar noggrant och strukturerat samt har som inställning att alltid leverera det lilla extra.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer till en början att vara anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund, med möjlighet att övergå till anställning hos kund efter 6 månader.
ARBETSUPPGIFTERNA:
Som projektadministratör kommer du att arbeta med bland annat:
Kontraktdokument i diverse olika virtuella datarum och på olika interna servrar
Hålla ordning och följa upp versionshantering av dokument
Upprätta och följa upp listor över olika dokument
Administration av kontrakt såsom arkivering och scanning
Flytta kontrakt och övrig information från Sharefile to SharePoint
Hjälpa till samt hålla ordning på dokument från leverantörer
Stötta teamet med övriga administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM:
Har erfarenhet av administration
Är noggrann, effektiv, strukturerad samt ansvarstagande
Är en skicklig kommunikatör och administratör
Kan uttrycka dig flytande i engelska i både tal och skrift
God erfarenhet av Office-paketet, speciellt av Excel
Är teknikintresserad
Meriterande om du:
Har erfarenhet av orderhantering inom logistik, gärna från tillverkandeindustrin
Har erfarenhet av system som Sharepoint och Sharefile
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04