OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning Perido Skills söker nu dig som vill arbeta som projektadministratör på en intressant myndighet belägen i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att administrera kring projektet, sammanställa underlag för uppföljning av budget, kostnadsuppskattningar samt uppföljning av projekts ekonomi. Du kommer även att upprätta och tillhandahålla uppföljning och information som rör projektet, hantera fakturor. Praktiskt arbete kring och förberedelser runt möten och seminarier som kallelser, utskick, dokumentation. Kravprofil - Arbetat med liknande uppgifter tidigare - Viss kunskap om projektstyrningsmodeller, RUP - Erfarenhet av projektplaneringsverktyg samt versionshanteringsverktyg - Office-paketet - Har du erfarenhet av statlig verksamhet är det ett plus - Grundläggande kunskaper om ekonomi Du har lätt för att samarbeta med andra människor. Du är utåtriktad och driven och har lätt för att se vad som administrativt behöver uträttas. Du är även självständig och kan fatta egna beslut när så behövs både inom stora och små frågor.