OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning Perido Skills söker nu dig som vill arbeta som projektadministratör på en intressant myndighet belägen i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att administrera kring projektet, sammanställa underlag för uppföljning av budget, kostnadsuppskattningar samt uppföljning av projekts ekonomi. Du kommer även att upprätta och tillhandahålla uppföljning och information som rör projektet, hantera fakturor. Delta i projektets personalplanering, praktiskt arbete kring och förberedelser runt möten och seminarier som kallelser, utskick, dokumentation. Kravprofil - Arbetat med liknande uppgifter tidigare - Förståelse kring projektekonomi och ekonomisk uppföljning - Goda kunskaper i Excel - Erfarenhet av clarity och agresso - Har du erfarenhet av statlig verksamhet är det ett plus Du har lätt för att samarbeta med andra människor. Du är utåtriktad och driven och har lätt för att se vad som administrativt behöver uträttas. Du är självständig och kan fatta egna beslut när så behövs både inom stora och små frågor.