OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Nu söker vi en administratör till projekt inom en stor offentlig myndighet med start i augusti! Vi söker dig som har mycket goda tekniska/digitala kunskaper för bland annat arbete med konferenser, event webbutbildningar och andra digitala samordningar. Är du den vi söker?
Arbetsbeskrivning
Som administratör kommer du arbeta hos vår kund inom offentlig sektor som är en arbetsgivar- och medlemsorganisation. Som administratören kommer du vara en integrerad funktion i arbetsgruppen som utöver samordnare består av representanter från avdelningar tillhörande projekt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av;
• Sedvanliga administrativa uppgifter som rör projektet och de medarbetare som finns inom kompetenscentret
• Bokning och samordning kring digitala möten, konferenser och utbildningar
• Sekreterare i styrgruppsmöten samt andra möte som kan komma att skapas inom ramen för projektet mm
• Kontroll av/viss samordning av "heldesk" (telefon och funktionsbrevlåda/epost): bevaka/koordinera inkommande frågor via telefon/mail mm från kommunerna och behov av kontakt med någon i kontaktcentret
• Samarbete med kommunikatör om webbsidor – skapa nya samt uppdatering av befintliga
• Hålla kontakt med övriga administratörer inom avdelningen för vård och omsorg för bevakning av rutiner mm
Vem är du?
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Ett krav för tjänsten är att du har erfarenhet av att ta minnesanteckningar under möten. Du har mycket goda kunskaper i digitala verktyg och teknisk kompetens i tex. Zoom, Teams och andra system. Vidare uttrycker dig väl i tal och skrift.
Som person är det mycket viktigt att du har god kommunikativ och administrativ förmåga. För uppdraget krävs det att du är noggrann, effektiv och serviceinriktad. Du samarbetar väl med andra såväl som du kan arbeta självständigt.
Vad vi erbjuder
Ett konsultuppdrag med omfattning på heltid 100% med start i mitten av augusti och pågår till och med 2021-12-31, med mycket god chans till förlängning. Mycket av arbetat kan/kommer ske på distans. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Kajsa Lidén via mail: kajsa.liden@jurek.se
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52