OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en engagerad projektadministratör till vår kund inom offentlig sektor! Vi söker dig som är en fena på administration och som är van vid att arbeta digitalt och hitta nya kreativa lösningar. Är det dig vi söker? Välkommen in med din ansökan!
Arbetsbeskrivning
Som administratör kommer du arbeta hos vår kund inom offentlig sektor som är en arbetsgivar- och medlemsorganisation. Som administratör kommer du vara en integrerad funktion i arbetsgruppen som utöver samordnare består av representanter från avdelningar tillhörande projekt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av;
• Sedvanliga administrativa uppgifter som rör projektet och de medarbetare som finns inom kompetenscentret
• Bokning och samordning kring digitala möten, konferenser och utbildningar
• Sekreterare i styrgruppsmöten samt andra möte som kan komma att skapas inom ramen för projektet mm
• Kontroll av/viss samordning av "helpdesk" (telefon och funktionsbrevlåda/epost): bevaka/koordinera inkommande frågor via telefon/mail mm från kommunerna och behov av kontakt med någon i kontaktcentret
• Samarbete med kommunikatör om webbsidor – skapa nya samt uppdatering av befintliga
• Hålla kontakt med övriga administratörer inom avdelningen för vård och omsorg för bevakning av rutiner mm
Vem är du?
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Ett krav för tjänsten är att du har erfarenhet av att ta minnesanteckningar under möten. Du har mycket goda kunskaper i digitala verktyg och teknisk kompetens i tex. Zoom, Teams och andra system. Vidare uttrycker dig väl i tal och skrift.
Som person är det mycket viktigt att du har god kommunikativ och administrativ förmåga. För uppdraget krävs det att du är noggrann, effektiv och serviceinriktad. Du samarbetar väl med andra såväl som du kan arbeta självständigt.
Vad vi erbjuder
Ett konsultuppdrag med omfattning på heltid 100% med start i januari 2022 för ett uppdrag som löper till december 2022. Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning som inleds av sex (6) månaders provanställning. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Placering: Södermalm och till viss del på distans. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Kajsa Lidén via mail: kajsa.liden@jurek.se
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52