Arbetsbeskrivning
Är du en fena på administration och vill vara med och utvecklas i byggbranschen? Kolla hit! Vi söker nu en serviceinriktad projektadministratör som ska hjälpa till med administrationen och koordineringen i ett byggprojekt i Boden. Sök idag då vi tillämpar löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Som projektadministratör kommer du att stötta upp projektet och ha en koordinerande roll där du stöttar upp projektchef, projektingenjörer m.fl. i projektet. Du kommer sitta i projektkontor på plats i ett byggprojekt i Boden och är med och utvecklas i takt med projektets olika faser.
Helena som arbetar i rollen idag beskriver sin vardag så här: "Det roligaste med det här jobbet är att ingen dag är den andra lik! Jag får arbeta med kompetenta kollegor som driver projektet framåt, vilket inspirerar mig att våga utmana mig själv och växa i min roll!"
Du erbjuds
- Vara med i utvecklingen av en stor investering i Boden
- En långsiktig roll med varierande vardag och möjlighet att få stor insyn i byggbranschen
- En roll som du har möjlighet att forma utifrån din ambition
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Dokumentera det som sker i projektet samt kommunicera på engelska med slutkunden
* Hantera ÄTA-arbeten i olika system
* Vara en mittpunkt för dokumenthantering för medarbetare och konsulter inblandade i projektet
* Avlasta kollegor i projektet och vara den koordinerande parten i bolaget
VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom t.ex. bygg eller liknande då du har stora möjligheter att växa i uppgifterna inom byggbranschen. Alternativt har erfarenhet motsvarande detta
- Har erfarenhet av administration, kanske har du arbetat i en koordinerande roll tidigare?
- Behärskar mycket god svenska och engelska, då mycket kommunikation sker på båda språken
- B körkort för att ta dig till arbetet då du förväntas arbeta främst på plats på projektet i Boden
Vi ser det som positivt om du bor i eller i anknytning till Boden.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Tillitsfull
- Målmedveten
- Ordningsam
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231