Projektadministratör till stort byggprojekt!

Projektadministratör till stort byggprojekt!

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på administration och vill vara med och utvecklas i byggbranschen? Kolla hit! Vi söker nu en serviceinriktad projektadministratör som ska hjälpa till med administrationen och koordineringen i ett byggprojekt i Boden. Sök idag då vi tillämpar löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Som projektadministratör kommer du att stötta upp projektet och ha en koordinerande roll där du stöttar upp projektchef, projektingenjörer m.fl. i projektet. Du kommer sitta i projektkontor på plats i ett byggprojekt i Boden och är med och utvecklas i takt med projektets olika faser.
Helena som arbetar i rollen idag beskriver sin vardag så här: "Det roligaste med det här jobbet är att ingen dag är den andra lik! Jag får arbeta med kompetenta kollegor som driver projektet framåt, vilket inspirerar mig att våga utmana mig själv och växa i min roll!"

Du erbjuds
- Vara med i utvecklingen av en stor investering i Boden
- En långsiktig roll med varierande vardag och möjlighet att få stor insyn i byggbranschen
- En roll som du har möjlighet att forma utifrån din ambition

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Dokumentera det som sker i projektet samt kommunicera på engelska med slutkunden
* Hantera ÄTA-arbeten i olika system
* Vara en mittpunkt för dokumenthantering för medarbetare och konsulter inblandade i projektet
* Avlasta kollegor i projektet och vara den koordinerande parten i bolaget


VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom t.ex. bygg eller liknande då du har stora möjligheter att växa i uppgifterna inom byggbranschen. Alternativt har erfarenhet motsvarande detta
- Har erfarenhet av administration, kanske har du arbetat i en koordinerande roll tidigare?
- Behärskar mycket god svenska och engelska, då mycket kommunikation sker på båda språken
- B körkort för att ta dig till arbetet då du förväntas arbeta främst på plats på projektet i Boden
Vi ser det som positivt om du bor i eller i anknytning till Boden.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Tillitsfull
- Målmedveten
- Ordningsam

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 oktober 2024
  • Ansök senast: 17 november 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024