OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi fler som vill utvecklas inom projektadministration för en entreprenad- och konsultverksamhet. Brinner du för att leverera god service samt är en strukturerad och organiserad relationsbyggare, då är tjänsten som projektadministratör något för dig!
Om tjänsten
Som projektadministratör hos Skogs och Kraftkonsulterna AB ingår du i ett lokalt företag där nära samarbete med hela organisationen är en självklarhet.
Som projektadministratör arbetar du i en bred administrativ roll där du stöttar hela verksamheten med administrativa arbetsuppgifter. I rollen ingår du i flera parallella projekt, normalt 3-5 st, där du rapporterar till projektets projektör. Du har huvudansvar över tillstånd och rättigheter vid utbyggnad av elkraftsnätverk. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är administration av tillstånd, fastighetslistor, aviseringar till markägare, dokumentation mot myndigheter och intressenter. Erfarenhet av tillståndsansökningar mot myndighet så som Länsstyrelse och Skogsstyrelsen är mycket meriterande.
Rollen ställer krav på god administrativ förmåga där du skapar struktur i ditt och verksamhetens arbete. Förmåga till självständigt arbete samt god kommunikation är en förutsättning för att lyckas i rollen. Du har god möjlighet att utvecklas inom projektadministration inom entreprenad- och konsultverksamheten.
I rollen som projektadministratör är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Administration
- Intern stöttning i projekt
- Affärssystem
Tjänsten är ett konsultuppdrag med stationering på företagets kontor i Luleå eller Boden.
Om dig
Vi söker dig med gymnasial examen samt något års yrkeserfarenhet, gärna av administrativa arbetsuppgifter. Vi ser att du trivs med administrativa arbetsuppgifter, har god systemvana och kommunikationsförmåga. Du tycker om att samarbeta nära med kollegor och externa kontakter. Är du dessutom intresserad av teknisk och juridisk dokumentation så har du stora fördelar för att lyckas i rollen. Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift samt behärskar Officepaketet.
Som person är du strukturerad och noggrann och trivs i en bred arbetsroll. Du brinner för att leverera god service och skapa goda kontakter internt och externt.
Tidigare erfarenhet av branschen är mycket meriterande.
Viktigt för tjänsten är:
- Struktur
- Noggrannhet
- Systemvana
- Kommunikation
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Skogs- och Kraftkonsulterna i Norr AB
Skogs- och Kraftkonsulterna i Norr AB grundades 2008, vi har mångårig yrkeserfarenhet inom skogsbruk, elkraft och infrastruktur. Vår specialitet är infrastrukturprojekt inom järnväg, väg och elkraft där vår kompetens i form av beredning, intrångsvärdering, administration och projektledning är efterfrågad.
Vi har erfarenhet av att vistas i Trafikverkets spårområde. Arbete som skydds- och säkerhetsledare, informatör råd och skydd, tillsyningsman (TSM), drift- och underhållsbesiktningar med helikopter, EBR elektriker, med mera. All fältpersonal har elsäkerhetsutbildning (ESA).
Vi jobbar även inom områden som fastighetsvärdering, fjärranalys, mätning och övriga skogliga inventeringar.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Filip Johansson, 073-684 70 01, filip.johansson@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Administratör, projektadministratör, administration, projektering, projekt, skog, infrastruktur, entreprenad, konsult, Luleå, Boden, SKK AB, Skogs och Kraftkonsulterna i Norr AB, Adecco.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147